پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۰۸۷
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸
شهروندان زیادی از کم کاری‌های نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری یا غیر موثر بودگی نظارت‌ها نالان هستند. سال‌های سال است که این سازمان اسباب نارضایتی‌ها را فراهم کرده و بعضا با برخی اقدامات، دامن زننده به نارضایتی‌ها هم بوده است. بعنوان مثال بحث نرخ پرواز‌ها در شرایط عادی و پرواز‌های چارتری، شیوه محاسبه هزینه کودک و نوزاد در بلیت رزرو شده، کم توجهی به جبران موثر خسارات با توجه به تاخیر‌های مستمر پرواز برخی از ایرلاین‌ها، آشفتگی بازار بلیت تقریبا در هر موقعیت رویدادی در کشور نظیر اربعین و نوروز و سایر موارد. علت مماشات سازمان بازرسی، بازرسی ریاست جمهوری و حتی بازرسی وزارت راه و شهرسازی با ناکارآمدی‌های این سازمان برای چیست؟ منتظر دریافت توضیحات و روشنگری‌ها هستیم.
شعار سال: حسن خوشخو مدیرکل دفتر نظارت هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در مصاحبه‌ای اظهار داشت:لیست شرکت‌ها و آژانس‌های متخلف برای برخورد به دستگاه قضا ارسال می‌شود. امروز در عراق اربعین است و پرواز‌های برگشت زائران بر اساس اعلام مسوولان سازمان هواپیمایی کشوری تا ۱۰ مهر ادامه دارد.

تعداد بازدید : 6

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از رویداد ۲۴
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین