پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: 21 طرح و لایحه دو فوریتی جلوتر از لایحه‌ی شفافیت هزینه‌های انتخاباتی که از سوی دولت و وزارت کشور به مجلس ارائه شده وجود دارد و به نوبت به آنها رسیدگی خواهد شد.

شعارسال : محمد حسین فرهنگی با اشاره به مراحل رسیدگی به لایحه دو فوریتی دولت در مورد هزینه‌های انتخاباتی گفت: این لایحه تقدیم مجلس شده و به دلیل این که درخواست دو فوریت شده است به صورت عادی اعلام وصول نخواهد شد، اما باید توجه داشت لوایح و طرح‌های دیگری نیز در نوبت رسیدگی است.

وی تصریح کرد:‌ اگر سایر پیشنهاد دهندگان طرح‌ها و لوایح موافقت کنند می‌شود این لایحه را قدری جلو انداخت. یا اگر به صورت عادی در مجلس مطرح و نمایندگان درخواست تغییر دستور را داشته باشند شاید سریعتر به آن رسیدگی شود و ممکن است به انتخابات اسفند ماه برسد، اما اگر به همین روال بررسی شود شاید به انتخابات سال جاری مجلس نرسد و در انتخابات آینده مورد استفاده و عمل قرار بگیرد.

 رئیس کمیسیون شوراهای مجلس نیز در گفت و گوی خود با ایسنا از درخواست نمایندگان برای تقاضای تغییر دستور در مورد لایحه شفافیت هزینه‌های انتخاباتی خبر داد و گفت: امضاهای لازم برای این کار در حال جمع آوری است و امیدواریم بتوانیم با تلاشی ویژه و حساسیت دولت در انتخابات آینده مجلس این لایحه را به قانون تبدیل کرده و عملیاتی کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از ایسنا . تاریخ انتشار دوشنبه 25 آبان 1394 ، کدمطلب: 94082515291، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
این طرح های دوفریتی همش مربوط به سیاست های خارجی و جوانب روابط با امریکاست
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
خداکنه که این رسیدگی ها به عمر همه ما مردم ایران قد بده
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
این هزینه های انتخاباتی اگه تکلیفشون مشخص بشه خیلی ها به نظرم رسوا میشن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
یعنی این مسیله به این مهمیکه دارن از بیت المال می دزدن اینقدر مهم نیست؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین