پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۴۴۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
حجت‌الاسلام احمدحسن فلاحی گفت: به دلیل شبهاتی که در سازمان سنجش وجود دارد، تحقیق و تفحصی در این سازمان، آغاز شده است.
شعار سال: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: به دلیل شبهاتی که در سازمان سنجش وجود دارد، تحقیق و تفحصی در این سازمان، آغاز شده است.

حجت‌الاسلام احمدحسن فلاحی پیرامون حواشی موجود در سازمان سنجش، اظهار کرد: نمایندگان سؤالاتی در رابطه با برخی از قسمت‌های سازمان سنجش مانند شرکت تعاونی‌ها دارند به همین دلیل تحقیق و تفحصی در این زمینه، آغاز شده است.

فلاحی تصریح کرد: پرسش نمایندگان در خصوص هزینه‌هایی است که در این قسمت، به افراد خاصی پرداخته شده و کلیت سازمان سنجش مورد بحث ما نیست.

وی با تکذیب خبر ممنوع‌الخروج شدن رئیس سازمان سنجش، عنوان کرد: سازمان سنجش، یک سازمان مورد اعتماد است و ما نیز به کلیت آن، اعتماد داریم و پرسش‌های ما فقط در برخی جزئیات است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، در پایان خاطرنشان کرد: سؤالات ما هیچ ارتباطی با ایرادات سؤالات کنکور ندارد.

 در چند روز گذشته حواشی مختلفی پیرامون سازمان سنجش مطرح شده که یکی از دلایل اصلی آن، درخواست احمد نادری، نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به دادستان کل کشور برای ممنوع‌الخروج کردن ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش، بود.

در این بین، گمانه زنی‌هایی پیرامون علت این درخواست وجود داشت و برخی علت تحقیق و تفحصات مجلی در این زمینه را ایراداتی در برگزاری کنکور سراسری می‌دانستند که این موضوع از سوی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، تکذیب شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۷۱۱۰۷۱۵۴، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین