پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۳۶۲۰۳۸
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
رییس جمهور با بیان اینکه استان بوشهر با توجه به ظرفیت‌های کم‌نظیر باید جایگاه بالاتری در مسیر پیشرفت کشور می‌داشت، گفت: همه برای تغییر وضع موجود به وضع مطلوب اتفاق نظر داریم و این اقدام نیازمند داشتن یک گزارش شناخت از ظرفیت کنونی استان و تلاش و کوشش برای حل مشکلات با مدیریت جهادی است.
شعار سال: آیت الله سید ابراهیم رییسی جمعه شب در جلسه شورای اداری استان بوشهر، با بیان اینکه در کنار برنامه و بودجه و امکانات، نقش محوری در ایجاد تحول را یک مدیر تحول‌گرا ایفا می‌کند، از تحول شناختی، تحول نهادی و تحول در فرایند‌ها به عنوان گام‌های اساسی در تحول نام برد.
رییس جمهور با بیان اینکه مدیران در ایجاد تحول و بهبود وضع موجود نقش مهم و محوری دارند، گفت: اگر مرد میدان «ما می‌توانیم» باشیم، می‌توان بر مشکلات غلبه کرد و وضع موجود را به نفع مردم تغییر داد.
آیت الله رییسی حرکت به سمت وضع مطلوب را نیازمند مقدماتی دانست و گفت: نخستین اقدام در مسیر ایجاد تحول، برخورداری از شناخت و نگرش صحیح است و در کنار آن نیازمند تحول در نهاد و مجموعه تحت مدیریت و اصلاح فرایند‌ها هستیم.
رییس جمهور افزود: جریان تحول‌خواهی در شرایط عادی اداری و با بروکراسی موجود اتفاق نمی‌افتد و باید نظام اداری کشور کارآمد شود.
رییسی ادامه داد: با اینکه در صنایع هسته‌ای بالاترین سطح تهدید و تحریم را داریم، اما بیشترین موفقیت‌ها در این عرصه به دست آمده که به دلیل وجود انگیزه تحولی بوده و قطعا می‌توان در همه حوزه‌ها با چنین انگیزه و روحیه‌ای به پیشرفت و موفقیت‌های چشمگیر دست یافت.
آیت‌الله رییسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیاز‌های استان بوشهر گفت: تامین آب برای استان ضرورت دارد و این کار با توجه به ظرفیت‌های موجود از جمله راه‌اندازی آب شیرین‌کن‌ها و آب تامین شده از طریق نیروگاه هسته‌ای بوشهر امکان‌پذیر است و لازم است به سرعت اقدامات لازم در این زمینه انجام و مشکل مردم استان برطرف گردد.
رییس جمهور همچنین بر تلاش برای رفع مشکلات مردم جزیره خارک و ساماندهی وضع تَه لنجی‌ها تاکید کرد و گفت: استاندار وظیفه دارد در ۱۰ روز آینده طی جلساتی با مسئولان مربوطه، مساله تَه لنجی را به طور کامل بررسی کند تا با ساماندهی آن، شرایط بلاتکلیفی موجود از بین برود.
در این جلسه وزیران اقتصاد، نیرو، راه و شهرسازی، نفت، کشاورزی و معاون امور زنان و خانواده گزارشی از مسائل و مشکلات شهرستان‌های مختلف استان بوشهر که از آن بازدید کردند، ارائه دادند.
 
تعداد بازدید : 5
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۶۹۴۴۸، www.eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین