پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۱۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۹
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر به این نکته اذعان دارد که رشد مصرف مواد مخدر بین دانش‌آموزان و دانشجویان متوقف شده است.
«محمود عباس‌زاده مشکینی» در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در نشست امروز سردار «اسکندر مومنی» دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر مهمان کمیسیون بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: سردار مومنی در این نشست درباره تحولات افغانستان و آثار حضور چندین ساله آمریکا در این کشور به جهت تولید مواد مخدر، سیاست‌های جدید جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با قاچاق مواد مخدر و همچنین درمان معتادان گزارش مفصلی ارائه داد.

وی با اشاره به سوالاتی که اعضای کمیسیون درباره مباحث مذکور مطرح کرده و از سردار مومنی پاسخ شنیدند، عنوان کرد: آسیب شناسی سیستم مقابله با قاچاق مواد مخدر نیز بحث و بررسی شد و پیشنهاد‌هایی در این باره ارائه شد و کمیسیون آمادگی خود را برای پرداختن به طرح و لوایح در حوزه تقنین و نظارت مربوط به مقابله با قاچاق مواد مخدر، اعلام کرد.

عباس زاده در توضیح سیاست‌های جدید جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با قاچاق مواد مخدر، یادآور شد: ظرفیت‌هایی جدیدی برای جمع آوری و نگهداری معتادان به ویژه معتادان متجاهر توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر تدوین شده که سردار مومنی به آن اشاره کرد. البته اجرای این سیاست‌ها نیازمند هزینه و امکانات خاص است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سردار مومنی همچنین اذعان داشت که شاهد توقف رشد مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان و دانشجویان هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۴۹۹۶۳۷، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
0
خب مسلما وقتی با هم در ایام محدودیتها در ارتباط نیستند این رشد هم کمتر میشه و یا متوقف میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین