پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۶۸۰
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
طبق بررسی‌های دیوان محاسبات از وضعیت تعارض منافع در صدور مجوزها، در موارد متعددی اشخاص موثر در صدور مجوز‌ها و شاغل در پست‌های حاکمیتی از رانت و منافع ویژه برخوردار شده‌اند.
شعار سال: طبق بررسی‌های دیوان محاسبات از وضعیت تعارض منافع در صدور مجوزها، در موارد متعددی اشخاص موثر در صدور مجوز‌ها و شاغل در پست‌های حاکمیتی از رانت و منافع ویژه برخوردار شده‌اند.

برای نمونه در بررسی داروخانه‌های سراسر کشور ملاحظه شد که از حدود ۱۳ هزار داروخانه فعال در سراسر کشور، موسس ۸۱۲ داروخانه از کارکنان بخش دولتی و نهاد‌های عمومی غیردولتی بودند و موسس ۲۲۱ داروخانه نیز از کارمندان شاغل در پست‌های حاکمیتی سیاست گذاری، صدور مجوز و نظارت بر امور دارو هستند. همچنین تعداد ۱۷۷ نفر از شاغلان بخش دولتی نیز به‌عنوان مسئول فنی در دیگر داروخانه‌ها اشتغال دارند که ۶۶ نفر از آن‌ها از کارکنان شاغل در دستگاه‌های حاکمیتی هستند. این گزارش خبر از تعارض منافع در صدور مجوز‌ها دارد که به نظر می‌رسد قانون گذار برای حل آن باید اقدام کند.
تعداد بازدید : 3

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فارس، تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۰۷۲۲۰۰۰۳۱۲،  www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین