پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۱۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اتحاد جریان‌های اصولگرا گفت: آخرین تجربه ما در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92 به خوبی روشن کرد که تعدد نامزدها و تفرقه چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

شعار سال: غلامعلی حداد عادل روز جمعه در چهارمین کنگره جمعیت ره‌پویان انقلاب اسلامی که در دفتر مرکزی این تشکل برگزار شد، اظهارداشت: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در ایران تعیین‌تکلیف مسوولیت‌های سیاسی با رای مردم است.
وی افزود: مردم‌سالاری دینی موجود در ایران زمینه ساز ثبات و امنیت کشور است و این که حتی مخالفان می‌توانند از طریق صندوق‌های رای در آینده جامعه تاثیرگذار باشند، باعث ایجاد امید در بین قشرهای مختلف جامعه می‌شوند.
این فعال سیاسی اصولگرا با یادآوری این که همواره غربی‌ها برای فشار وارد کردن به کشورها بهانه فقدان دموکراسی را برای کارهای تبلیغاتی‌شان هدف قرار می‌دهند، خاطرنشان کرد:غرب باید بداند هرجا که مردم‌سالاری واقعی در کشورها برقرار شود اسلامگراها به میدان خواهند آمد و این به ضرر آنها است. همانطور که مردم‌سالاری دینی در ایران در هیچ کشور اسلامی دیگری مشاهده نمی‌شود.
حدادعادل با تاکید بر این که وجود رقابت جدی در انتخابات‌ها در درازمدت و نگاه کلان به نفع کشور است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب همیشه اصرار به حضور حداکثری مردم به پای صندوق‌های رای دارند چرا که ایشان فراتر از فراز و فرودهای موقت، چشم‌اندازهای بلندمدت را در نظر دارند.
وی ادامه داد: ایشان حتی در انتخابات گذشته اعلام کردند اگر کسی با من مخالف است با کشور مخالفت نکند و برای تعیین سرنوشت آینده کشور خود پای صندوق رای حضور یابد که این نشان‌دهنده اوج دموکراسی در کشور ماست که هیچ‌جای دیگر قابل مشاهده نیست.
این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: انگیزه لازم در جامعه برای رقبت جدی وجود دارد، اصولگرایان با حفظ وحدت و برنامه‌ریزی و همچنین توجه به تجربه‌های گذشته در انتخابات پیش‌رو احتمال پیروزی دارند.
حدادعادل با تاکید بر این که همه جریان‌های همسو تحت عنوان اصولگرا که در ایران فعال هستند باید متحد شوند، گفت: آخرین تجربه ما در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92 به خوبی روشن کرد تعدد نامزدها و تفرقه چه نتیجه‌ای خواهد داشت.
وی افزود: بعد از دو دهه پس از انقلاب که شاهد بودیم آمریکا و غرب اصرار داشتند در انتخابات ایران کسی پای صندوق‌های رای حاضر نشود در این دهه نظرشان عوض شده و در تبلیغات خود به نفع یک جریان اقدام می‌کنند و امروز شاهدیم که خارجی‌ها علاقه‌مند شدند که در انتخابات ایران تاثیرگذار باشند و نباید این مطلب را نادیده بگیریم.
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم تاکید کرد: اگر در گذشته انتخابات دو طرف اصلاح‌طلب و اصولگرا و یا چپ و راست داشت و رقابت بین خودمان شکل می‌گرفت، افزود: امروز مثلثی شکل گرفته است و ضلع تازه‌ای شکل گرفته است و نیازمند هوشیاری و وحدت بیشتری است و ایجاب می‌کند که در این انتخابات خالص‌تر، با بصیرت‌تر و باهوش‌تر وارد شویم.
حداد عادل به شکل گیری جمعیت ره‌پویان انقلاب اسلامی گفت:تلقی من از پدید آمدن این جمعیت‌ها و توجیه آن این است که در شرایط لازم نیروهای نزدیک و همسو به هم برای رسیدن به نتیجه بهتر، متحد شوند یعنی شکل‌گیری چنین تشکل‌هایی به معنای تفرقه نیست بلکه نوعی سازماندهی به حساب می‌آیند.
وی ادامه داد: تصور ما از شکل‌گیری تشکل‌ها چنین نباشد که عده‌ای دور هم جمع شوند و باشگاهی برای قدرت و ثروت ایجاد کنند.بلکه باید در کنار کار تشکیلاتی آماده شوند تا مثل لشکر از فرمانده کل تبعیت داشته باشند.
حداد عادل تقویت روحیه تشکل‌پرستی و حزب‌پرستی را از خطرات شکل گیری تشکل ها ذکر کرد و گفت: گاهی عده‌ای به هیچ‌چیز جز قوت گرفتن تشکل مطبوعشان فکر نمی‌کنند در حالی که هر تشکل باید در مسیر اهداف انقلاب و رهبری حرکت کند.
وی با تاکید بر این که باید آماده باشیم تا شکر نعمت انقلاب را به جا آوریم و نعمت وجود رهبری را قدر بدانیم، افزود: نباید امام راحل و شهدا را از یاد ببریم و با خط امام خمینی (ره) گزینشی برخورد کنیم.
چهارمین مجمع عمومی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی امروز با حضور علیرضا زاکانی دبیرکل و اعضای شورای مرکزی جمعیت در محل این حزب برگزار شد.
در این مجمع که دبیران کل احزاب اصولگرا نیز حضور داشتند، غلامعلی حداد عادل سخنران اصلی این مراسم بود.

اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار 21 آبان 95 ، کد مطلب: 82303914: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین