پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۱۹۵
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹
گویا ابراهیم رئیسی، در سفرهای استانی خود وعده های بودجه ای و تکمیل و اجرای طرح هایی را به استان ها می دهد که با توجه به گزارشات خزانه داری کشور در رابطه با کسری بودجه در سه ماهه بهار امسال، اعتبار مورد نیاز برای آنها معلوم نیست از کجا قرار است تامین بشود!
شعار سال: ابراهیم رئیسی که حضور در هشتمین مقصد سفر‌های استانی خود را در برنامه دارد، تا امروز به ۴ استان وعده تکمیل و اجرای طرح‌هایی را داده که به بیش از ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. این در حالی است که بر اساس گزارش خزانه داری کشور، دولت در سه ماهه بهار امسال ۵۳ هزار میلیارد کسری بودجه داشته و به نظر می رسد این روند با توجه به کاهش فروش نفت و مشکلات اقتصادی تا پایان سال ادامه داشته باشد.

این سوال مطرح است که با وضعیت کسری بودجه که دولت را به رویکرد انقباضی در میزان افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۱ ناچار کرده، منابع این وعده های استانی از کجا قرار است تامین شود؟
 
تعداد بازدید : 10
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اکو ایران
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین