پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۲۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
آیت الله صفایی بوشهری گفت: وضعیت سواحل چرا ساماندهی نمی‌شود با آن که صد‌ها بار به مسئولان تذکر داده شده است. گویا مسئولان مربوط عزمی در این باره ندارند.

شعار سال:  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید نهاد‌های فرهنگی در عرصه‌های مختلف به ویژه عفاف و پوشش مناسب فعال شوند و فرهنگ‌سازی کنند و باید مورد حمایت نیز قرار بگیرند.
 
او افزود: در دولت قبل بودجه‌های مراکز فرهنگی مانند سازمان تبلیغات اسلامی حدود صفر بوده است.
 
امام جمعه بوشهر ادامه داد: نهاد‌های نظارتی طبق قانون باید نظارت خود را گسترده کنند و نگذارند چهره جامعه به ویژه سواحل، آلوده و دچار بی بند و باری و ابتذال شود.
 
صفایی بوشهری عنوان کرد: وضعیت سواحل چرا ساماندهی نمی‌شود با آن که صد‌ها بار به مسئولان تذکر داده شده است. گویا مسئولان مربوط عزمی در این باره ندارند.
 
او با تاکید بر اینکه مدیران باید مراکزی سالم و محفوظ برای تفریح و گردشگری بانوان ایجاد کنند، گفت: سال‌ها مصوبات ساخت این نوع مراکز بر زمین مانده است.
 
امام جمعه بوشهر افزود: باید وزارت کشور در این باره قوی و فعال عمل کند و قوانین مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی را اجرایی کند.
 
او عنوان کرد: یکی از موارد تهاجم فرهنگی گسترش بی بند و باری و بد حجابی و بی حجابی در جامعه است که هم اینک در نزد سران استکبار تبدیل به یک تهاجم فرهنگی- سیاسی شده است و باید مسئولان فرهنگی، سیاسی و مدیریتی نظام و تمامی استان‌ها به ویژه استان شهید پرور و انقلابی بوشهر در این باره تدبیری جدی کنند و حضوری فعال و کارآمد داشته باشند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار:1  آبان  1400، کدخبر: 7939118 ، www.yjc.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
0
0
فضای مناسبی باید وجود داشته باشه تا وضعیت سواحل هم ساماندهی بشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین