پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۴۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امروز تمام ایرلاین‌ها به صورت فول مسافر سوار می‌کنند و در عین حال افزایش قیمت نیز داشته اند.
شعار سال: اقبال شاکری، با انتقاد از روند افزایش قیمت بلیت هواپیما، بیان کرد: کوتاهی سازمان هواپیمایی کشوری و معاونت مربوطه در وزارت راه و شهرسازی مهم‌ترین عامل رشد بی رویه قیمت بلیت ایرلاین‌ها به شمار می‌رود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه با بیان اینکه این کمیسیون تاکنون چندین بار با وزیر راه و شهرسازی و معاونت راه در این خصوص جلسه برگزار کرده و این مسئله مطرح شده است، اظهار کرد: قرار بر این بوده که ۶۰۰ کیلومتر در تعیین قیمت بلیت مبنا قرار گیرد و براساس آن برنامه ریزی صورت گیرد. امروز به صورت غیر رسمی استفاده از ۶۰ درصد ظرفیت هواپیما‌ها کنار گذاشته شده و همه پرواز‌ها با تمام ظرفیت انجام می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز تمام ایرلاین‌ها به صورت فول مسافر سوار می‌کنند و در عین حال افزایش قیمت نیز داشته اند. در جلسه هفته گذشته کمیسیون عمران، دو هفته فرصت به وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی داده شد تا علل وضعیت موجود را بررسی و گزارش آن را به مجلس ارائه کنند.

شاکری تاکید کرد: این افزایش قیمت برای بار اول نیست و برای چندمین بار رخ داده است. این امر نشان می‌دهد سازمان هواپیمایی کنترلی بر روی ایرلاین‌ها نداشته و یا با ترک فعل بر تخلف آنان چشم پوشی می‌کند.

وی تصریح کرد: کمیسیون عمران با جدیت این موضوع را دنبال می‌کند و در جلسه هفته آتی کمیسیون، منتظر گزارش سازمان هواپیمایی و وزارت راه درخصوص علت این موضوع هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۸۰۴۰۲۴۴۷، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
0
0
با این افزایش قیمتهاو این که پروتکلها رو هم رعایت نمی‌کنند واضح است که هیچ نظارتی صورت نمیگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین