پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۶۳۹۵۵
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی، با صدور حکمی، «احمد خانی نوذری» را به عنوان دبیر هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه منصوب کرد.

شعار سال: به گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احمد خانی نوذری اکنون معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و پیش از این مدیرکل راهبری شغلی کمیته امداد امام خمینی کشور بود.
 
در حکم انتصاب وی آمده است: شایسته است علاوه بر اجرای وظایف و اختیارات دبیر به شرح مقرر در آیین نامه اجرایی مذکور، در راستای اجرای ماده (۱۷) قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی (مصوب ۱۳۸۳) و ماده واحده قانون اصلاح ماده (۱۱۳) قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی (مصوب ۱۳۸۸)، پیگیری و نظارت بر اجرای موارد ذیل، در چارچوب قوانین و مقررات مربوط، مورد تاکید قرار گیرد:
 
-پیگیری تصویب خط مشی‌ها و راهبردهای کلان سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی تابعه. انجام تمهیدات لازم جهت تصویب و اجرای به موقع برنامه و بودجه، آیین نامه‌ها و سایر ضوابط مورد نیاز.
 
-توسعه ساختار دبیرخانه مربوط متناسب با سیاستگذاری فعالیت‌های اقتصادی، توسعه زنجیره‌های ارزش، تقویت نشان‌های تجاری موجود، داوری، شفافیت در عملکرد مالی و فنی و سایز اقدامات مقتضی در راستای هم افزایی بنگاه‌های تابعه. ایجاد زمینه‌های مقتضی جهت برقراری وحدت رویه، شفافیت، عدالت و جلوگیری از تعارض منافع در سازمان و صندوقها.
 
-بررسی و ارائه پیشنهادهای لازم به منظور اصلاح قوانین و مقررات بیمه و بازنشستگی، جهت ارائه به مراجع ذیصلاح. تمشیت امور تخصصی دبیرخانه، تشکیل جلسات هیات امناء و ابلاغ مصوبات و نظارت بر حسن اجرای آن.
 
همچنین وزیر تعاون خطاب به خانی نوذری نوشته است: بدیهی است، در اجرای وظایف و اختیارات یاد شده، کلیه مجموعه‌های وزارتخانه، سازمان و صندوق‌های تابعه مکلف به همکاری با جنابعالی هستند و در این بین هماهنگی با معاونت رفاه اجتماعی وزارت متبوع برای سیاستگذاری امورات رفاهی و بیمه‌ای صندوقها، مورد تاکید است. امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و دولت مردمی سیزدهم، موفق و موید باشید.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار:  9 آبان  1400، کدخبر: 84524448، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین