پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۵۶۳
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: تهدید از سوی هر قدرت مستکبر متجاوزی در هر سطحی و از مبدأ هر سرزمینی که باشد، نیرو‌های مسلح ما شامل ارتش و سپاه آن را سرکوب می‌کنند.
شعار سال: سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) در جمع فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی و نیرو‌های مسلح همواره خود را برای رویارویی راهبردی و عملیاتی و تاکتیکی، برای حفظ ثبات امنیتی و موجودیت و تمامیت ارضی ایران عزیز و همچنین موقعیت و قدرت منطقه‌ای در برابر ائتلاف دشمنان و به طور مشخص ائتلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی آماده نگه می‌دارند.

وی افزود: امروز هم در این رزمایش بزرگ که در منطقه عمومی جنوب استان سیستان و بلوچستان و استان هرمزگان و سواحل مکران و شمال اقیانوس هند در حال اجراست، شاهد آمادگی‌ها و توانمندی‌های بالای نیرو‌های دریایی، زمینی، هوایی و پدافند هوایی ارتش بودیم که موجب مباهات است و در طول سال هم نیرو‌های ارتش و سپاه رزمایش‌های متعدد پدافند هوایی، زمینی، هوایی و دریایی انجام می‌دهند.

سرلشکر رشید بزرگترین درس و تجربه ۸ سال دفاع مقدس را ضرورت برخورداری از قدرت نظامی برای پاسخ قدرتمندانه به تهدیدات برشمرد و خاطرنشان کرد: تهدید از سوی هر قدرت مستکبر متجاوزی در هر سطحی و از مبدأ هر سرزمینی که باشد، نیرو‌های مسلح ما شامل ارتش و سپاه آن را سرکوب می‌کنند.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) ادامه داد: ارتش و سپاه و فرزندان رشید این سرزمین، شاکله قدرت دفاعی کشور را بر پایه میراث ملی، تاریخی و راهبردی ۸ سال دفاع مقدس بنا کرده‌اند تا مانع از اشتباه محاسباتی متجاوزان به این سرزمین شوند.

وی در پایان گفت: ما مولفه‌های قدرت و روش استفاده از آن را از درون تجربه‌های بحران و جنگ آموخته‌ایم و امیدواریم دشمنان، از آزمودن اراده و قدرت ارتش و سپاه ما پرهیز کنند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۱۶ آبان ۱۴۰۰، کد خبر:۱۴۰۰۰۸۱۵۰۰۰۵۰۲، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین