پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۶۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه نخست شورای عالی مسکن قرار بود بلافاصله، جلسه دوم شورای عالی مسکن برگزار شود که در حال حاضر سه هفته از آن تاریخ می‌گذرد و، اما این جلسه تشکیل نشده است.

شعار سال:محمدرضا رضایی‌کوچی  گفت: در جلسه نخست شورای عالی مسکن قرار بود بلافاصله و یا حداکثر تا ده روز بعد از آن، جلسه دوم شورای عالی مسکن برگزار شود که در حال حاضر سه هفته از آن تاریخ می‌گذرد و اما این جلسه تشکیل نشده است.
 
وی با بیان اینکه این امر می‌تواند به فرآیند و زمان‌بندی تولید مسکن در کشور آسیب برساند، اظهار داشت: درخواست ما این است که آقای رئیس جمهور به دلیل اینکه این موضوع بسیار حائز اهمیت است به موضوع ورود کرده و جلسه شورای عالی مسکن را تشکیل دهند تا کارهایی که روی زمین مانده و نیاز به تصمیم شورا و هماهنگی آن دارد مدنظر قرار گیرد.
 
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید برای ساخت مسکن هماهنگی‌هایی با دستگاه‌هایی نظیر وزارت صمت برای تامین مصالح ساختمانی انجام شود، گفت: همچنین باید هماهنگی لازم با وزارت اقتصاد و امور دارایی برای زمین‌هایی که در اختیار دستگاه‌های دولتی است انجام شود، تا انشاالله شاهد تسهیل در ساخت  یک میلیون واحد مسکونی در سال باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیل بازار  ، تاریخ انتشار: 16  آبان1400، کدخبر: 116136،www.tahlilbazaar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
0
0
شاید نیاز به هماهنگی ای نبوده که جلسه ای برگزار نشده!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین