پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۶۴۶۸۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
نوسانات بورس درآمد‌های عجیبی را برای کارگزاری‌ها ایجاد کرده است. هیچ نهادی هم پاسخگو در برابر این درآمد‌های بادآورده نبوده و نیست. چرا؟ چون بخشی از بازارگردانی بورس بر عهده کارگزاری هاست. جالب توجه است که تا چند ماه پیش هم مجبور کارگزاری انحصاری بوده است. بازار که توسط پیشرو‌ها فتح شده، حالا مجوز را بشکلی محدود عرضه می‌کنند! به گزارش نود اقتصادی، کارگزاری مبین سرمایه با کمتر از ۳۰۰ پرسنل، درآمدی ۸۱۷ میلیارد تومانی در سال ۹۹ داشته و سودی بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان! بعبارتی روزانه در حدود یک و نیم میلیارد تومان. منتظر دریافت توضیحات برای روشنگری افکار عمومی هستیم.

شعار سال: کارگزاری مبین سرمایه در سال گذشته درآمد عملیاتی آن از کارمزد معاملات ۸۱۷ میلیارد تومان بوده است.
 
به گزاردر کنار کارگزاری‌های آگاه و مفید که بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند، کارگزاری‌های دیگر نیز هستند که در سال ۱۳۹۹ از جهش بورس منتفع شده‌اند.
 
یکی از این کارگزاری‌ها، مبین سرمایه است که در سال گذشته درآمد عملیاتی آن از کارمزد معاملات ۸۱۷ میلیارد تومان بوده است. همچنین از کل درآمدهای عملیاتی این کارگزاری‌ طی سال گذشته، حدود ۴۵۲ میلیارد تومان آن سود خالص بوده است.
 

قابل ذکر است رقم ۸۱۷ میلیارد تومان درآمد عملیاتی در مقایسه با بنگاه‌های اقتصادی بزرگ شاید رقم چشمگیری به نظر نرسد اما طبق اطلاعات صورت مالی، کارگزاری‌ مبین سرمایه این درآمد را فقط با ۲۶۹ کارمند محقق ساخته است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری نود اقتصادی ، تاریخ انتشار: 17 آبان1400، کدخبر: ، www.90eghtesadi.com،2144939

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین