پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۶۹۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
از شایعه تا واقعیت، دست به دست در حال پیچیدن است و موقعیت برای سو استفاده برخی فرصت طلبان و قسم خورده‌ها در حال فراهم شدن. خلاصه داستان اینکه، گروهی از زنان کاراته باز از یکی از آقایان مسئول فدراسیون به اتهام تعرض بشدت شاکی هستند. ادعا می‌شود که حراست وزارت ورزش هم در جریان ماجرا قرار دارد. لطفا با قید فوریت تقاضای ورود موثر و اطلاع رسانی موثر به افکار عمومی را داریم.

شعار سال:خبری با ادعای تعرض به زنان کاراته باز در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است. جنس اخبار به گونه ای است که می تواند دست آویز مشتی مزدور به بهانه دفاع از حقوق زنان و ورزشکاران زن قرار گیرد. بدلیل نداشتن اطلاع کامل از قضاوت در خصوص کم و کیف ماجرا بشدت پرهیز می کنیم. اما اهمیت موضوع به حدی است که ضرورت دارد با قید فوریت دستوری بررسی و راست آزمایی و همچنین برخورد قانونی از جانب شما صورت پذیرد. پیشاپیش هم از حساسیت های حضرتعالی در این خصوص تشکر  می کنیم.

اما اصل ماجرای روایت شده ( ورای تائید یا تکذیب آن توسط پایگاه تحلیلی خبری شعار سال):

1 - یکی از مسئولان ارشد فدراسیون کاراته به زنان کاراته باز، خبرنگاران زن و حتی داوران تعرض کرده است. بیشتر از ۱۰ نفر از این زنان جزئیات تعرض این فرد به خود را در اختیار یکی از خبرنگاران ورزشی قرارداده‌اند.

‏۲ - این مسئول ارشد فدراسیون کاراته متاهل است و به زنان گفته که اگر با او همراهی کنند، از آن‌ها حمایت خواهد کرد. تعدادی از زنان جزئیات این اتفاقات را به مهدی‌زاده، قهرمان کاراته جهان داده‌اند. مهدی‌زاده پیشتر از پایمال شدن حقوق افراد در فدراسیون کاراته انتقاد کرده بود .

‏۳ - حراست وزارت ورزش به ماجرای تعرض به زنان کاراته باز، داور و خبرنگار ایرانی توسط این مسئول ارشد فدراسیون کاراته ورود کرده. او سال‌هاست که در فدراسیون کاراته فعالیت می کند.


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین