پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۷۶۴
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در حکمی «محمد هادی زاهدی وفا» را به سمت «معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس‌جمهور» منصوب کرد.

شعار سال:«محمد هادی زاهدی وفا» «معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس‌جمهور» شد
 
محمدهادی زاهدی‌وفا (زاده ۱۳۴۲ در تهران) استادیار گروه اقتصاد نظری و رئیس سابق دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق است.
 
زاهدی‌وفا همچنین در دولت نهم احمدی نژاد (۱۳۸۸-۱۳۸۴) معاونت امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی را بر عهده داشته‌ و از همفکران سعید جلیلی محسوب می شود. در ابتدای تشکیل دولت سیزدهم از زاهدی وفا به عنوان گزینه وزارت اقتصاد نام برده می شد که در نهایت ابراهیم رئیسی خاندوزی را به عنوان وزیر به مجلس معرفی کرد. زاهدی وفا در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۹۲ او از اعضای ستاد انتخاباتی سعید جلیلی بوده‌است.
 
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ، تاریخ انتشار: 18 آبان1400، کدخبر:120404 ، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین