پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۶۴۷۸۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
وزیر امور اقتصادی و دارایی، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی که با محوریت بررسی وضعیت بورس برگزار شد، در حالی از تقویت صندوق تثبیت بازار سرمایه با منابع جدید خبر داد که پیش از این، با واریز منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت مخالفت کرده بود. وی همچنین، جزییاتی از این منابع جدید ارائه نداد.

شعار سال:جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، به بررسی وضعیت بورس اختصاص داشت و خاندوزی، وزیر اقتصاد، درمورد شرایط این بازار و برنامه‌های وزارتخانه خود برای بورس به ارائه توضیحات به نمایندگان پرداخت. این جلسه در حالی برگزار شد که بسیاری از نمایندگان، به وضعیت فعلی بازار سرمایه اعتراض داشتند و قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی نیز، خواستار ساماندهی بورس از دولت و وزارت امور اقتصادی و دارایی شد.

خاندوزی در این جلسه با اشاره به صندوق تثبیت بازار سرمایه، از تقویت این صندوق با منابع جدید خبر داد و گفت: صندوق تثبیت باید به داد بازار سرمایه برسد. این در حالی است که وی درمورد محل این منابع جدید، شفاف‌سازی نکرد و جزییاتی ارائه نداد.
 
نکته قابل توجه اما، تناقض میان اظهارات فعلی و پیشین خاندوزی است. وی پیش از انتخاب به عنوان سکاندار وزارت امور اقتصادی و دارایی و در دوره نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی و عضویت در کمیسیون اقتصادی، بارها با واریز منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه مخالفت کرده بود و این موضوع را، تضییع حق مردم دانست.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین ، تاریخ انتشار:  18 آبان1400، کدخبر:579272 ، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین