پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۷۹۶
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
تالار مرکزی رشت که اسفند سال ۹۷ بعد از ۱۲ سال افتتاح شد، خیلی زود به خاطر مشکلات حقوقی و قانونی که گریبانگیر آن شده تعطیل گردیده است.

شعار سال:تالار مرکزی رشت که اسفند سال 97 بعد از 12 سال افتتاح شد، خیلی زود به خاطر مشکلات حقوقی و قانونی که گریبانگیر آن شده تعطیل گردیده است. این تالار ابتدا از سوی وزارت ارشاد با ترک تشریفات به موسسه «کمک به توسعه فرهنگ و هنر» با مدیرعاملی امین عارف نیا و با نمایندگی محمد احمدپوری (معاون اسبق سیاسی استانداری گیلان)  واگذار شد که اداره فرهنگ و ارشاد استان گیلان آن را بعد از مدتی در اختیار گرفت تا شرایط مزایده برای واگذاری به بخش خصوصی را فراهم کند. با این حال بعد از آن شهرداری رشت که سال 86 زمین مجموعه را به دولت واگذار کرده بود مدعی مالکیت بر آن شده است.
 
گفته می شود 13 هزار متر مربع از 19 هزار متر زمین این مجموعه متعلق به شهرداری رشت است و آن ها انتظار دارند سهم خود را از این مجموعه به دست آورند. امری که منجر به تعطیلی این مجموعه و عدم حمایت از هنرمندان استان شده است. بنا به گزارشی که گزارشگر صداوسیمای باران گرفته است هزینه ماهیانه این مجموعه بدون اجرای برنامه ها بالغ بر 200 میلیون تومان برآورد شده است.

تعداد بازدید : 13



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری حکایت گیلان  ، تاریخ انتشار:  18 آبان1400، کدخبر: ، www.hekayatgilan.ir،6272

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین