پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۸۷۲
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
شرکت انبوه ساز ترکیه‌ای که قبلا سابقه همکاری مسئله دار در حوزه مسکن مهر در پردیس را در کارنامه دارد، گویا مجددا با مدیران وزارت راه و شهرسازی تفاهمات و توافقاتی در خصوص ورود به پروژه مسکن ملی و تهاتر هزینه با دریافت نفت، داشته است. منتظر دریافت و انتشار توضیحات هستیم.
شعار سال: یک انبوه‌ساز ترکیه‌ای با وجود تکمیل نکردن ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس، به‌ تازگی با وزارت راه و شهرسازی برای حضور در نهضت ملی مسکن توافق کرده است.
 
یک شرکت ترکیه‌ای انبوه‌ساز که سابقه فعالیت در ایران را دارد، برای اخذ پروژه تولید انبوه واحد مسکونی با استفاده از سازوکار تهاتر نفت در قالب نهضت ملی مسکن با وزارت راه و شهرسازی به توافق رسیده است.

این تفاهم در حالی انجام شده است که براساس گفت‌وگوی  با یک منبع آگاه در شرکت عمران شهر جدید پردیس که این انبوه‌ساز خارجی هنوز بیش از ۱۰ هزار واحد از ۳۳ هزار واحد مسکونی خود در شهر جدید پردیس را با وجود گذشت ۱۰ سال از عمر پروژه تکمیل نکرده است.

*یک شرکت ترکیه‌ای ۱۰ هزار واحد مسکونی تکمیل نشده در پردیس دارد

علاوه بر این بخش عمده‌ای از ۲۳ هزار واحد تکمیل شده نیز به متقاضیان واجد شرایط تحویل نشده است.

این منبع آگاه  گفت: شرکت ترکیه‌ای باید پیش از بستن قرارداد جدید در نهضت ملی مسکن نسبت به تعیین تکلیف پروژه‌های قبلی خود متعهد شود. علاوه بر تعیین تکلیف نشدن واحد‌های مسکن مهر در تعهد این شرکت، این پیمانکار ترکیه‌ای پرونده قضایی باز در قوه قضائیه دارد.

با وجود پرونده این شرکت مشخص نیست، چرا وزارت راه و شهرسازی با وجود کارنامه مشخص پیمانکار ترکیه‌ای همچنان به بستن قرارداد با این شرکت اصرار دارند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از فارس، تاریخ انتشار:۱۹ آبان۱۴۰۰، کد خبر: farsnews.ir، ۱۴۰۰۰۸۱۹۰۰۰۴۱۰
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین