پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۰۰۷
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت صنعت گردشگری برای درآمد زایی از صنعت نفت بالاتر است، اما در این زمینه کار نشده است.
شعار سال: بیژن نوباوه وطن عصر پنجشنبه در بازدید از جزیره هرمز افزود: گردشگران علاقه به اقامت در سازه‌های بومی دارند، اما مواردی مانند بهداشت باید در آن‌ها رعایت شود که رعایت آن حتی می‌تواند لذت حضور گردشگر را افزایش دهد.

وی ادامه داد: بسیاری از افرادی که به دل کویر می‌روند دوست دارند از سازه‌های سنتی استفاده می‌کنند و این از کار لذت می‌برند.

وی اضافه کرد: گردشگری که می‌خواهد به اینجا بیاید نیاز به زیر ساخت دارد، اما در اینجا حتی سرویس بهداشتی مناسب وجود ندارد.

نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: مشکل در زمانی که میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان سازمان زیر نظر ریاست جمهوری فعالیت می‌کرد این بود که قانون پذیر و نظارت پذیر نبود. اکنون تبدیل به وزارت شده و وزیر جدید هم در این زمینه‌ها فعال است و امید می‌رود مشکل‌های اساسی در این حوزه‌ها به تدریج حل شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰، کدخبر:۱۲۶۰۵۵۲، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین