پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۶۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
شهری که این روزها تاریکی‌ برخی معابرش بیشتر به‌چشم می‌آید، این توصیف ناخوشایند این روزهای شهر سرابله است.
شعارسال: سرابله،شهری که این روزها تاریکی‌ برخی معابرش بیشتر به‌چشم می‌آید! این توصیف ناخوشایند این روزهای شهر ما است و تاریکی چندوقتی است بنا به‌دلایلی میهمان شهر ما شده است.

با یک گشت شبانه در برخی خیابان‌ها و یا ‌گذر از کوچه‌ها و محله‌های شهر سرابله به این واقعیت می رسید که نه فقط ادارات، سازمان‌ها، مغازه‌ها و بلکه یک شهر، شب هنگام در تعطیلی فرو می‌رود.

تاریکی همیشه برای آدمی هراس آور بوده است و در مقابل استفاده از نور برای روشنایی در فضاهای ناایمن (فضاهای بی‌دفاع) شهری موجب افزایش امنیت شهروندان در فضای شهر می‌شود.

تاریکی بعضی از کوچه‌ها و محله‌های شهر سرابله مشکلی کاملا مشهود است به طوری که موجبات نگرانی بسیاری از شهروندان را فراهم کرده و شهروندان بیم آن دارند که کمبود روشنایی در محله‌ها و کوچه‌ها، زمینه حضور بی‌دغدغه مجرمان و سارقان برای سرقت، زورگیری و سایر اعمال مجرمانه را فراهم آورد.

روشنایی معابر و میادین، یکی از عناصر مبلمان شهری محسوب می شود و از جایگاه ویژه ای در معماری و شهرسازی برخوردار و در طراحی شهری بسیار حائز اهمیت است.

امروزه نورپردازی،تعریف کننده هویت و سیمای شبانه شهر است و طراحی روشنایی شهری نه تنها موضوعی صرفا تزئینی نیست،بلکه روشی در جهت تامین امنیت و آرامش بیشتر محیط است و امیدواریم مسئولین شهری سرابله و شرکت توزیع برق شهرستان چرداول نیز در این راستا اقدامات تحول آفرینی انجام دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار، تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 آبان 1395، کدخبر: 23506، www.ilamebidar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین