پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۸۵۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
حکایت جالبی دارد صنعت هوانوردی غیرنظامی ایران. انحصاری آمیخته با لذت ضعف نظارت و پاسخگویی غیرنظام‌مند و بعضا سلیقه محور! نرخ بلیت پرواز را بدلیل جذب ۶۰ درصدی مسافر و مثلا رعایت شکسته بسته پروتکل‌های کرونایی، ۳۰ درصد بالا بردند و بعد از لغو پروتکل و دستور مسافرگیری ۱۰۰ درصدی، ۱۰ درصد کاهش دادند؟ برای مشخص نبودن فاصله بین کف قیمتی و سقف قیمتی، نرخ بلیط را شناور کردند و تنها سقف قیمتی تعیین نمودند. اگر لوفتانزا در ایران بود، چه کیفی می‌کرد!
شعارسال: مقصود اسعدی‌سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: تعرفه مسیر تهران - مشهد یک میلیون و ٧٨ هزار و ۵٠٠ تومان بود که با کاهش ٩ درصدی به ٩٨٢ هزار و ۴٠٠ تومان رسیده است.

او افزود: کاهش قیمت‌ها پس از حذف محدودیت‌های ایرلاین‌ها در مسافرگیری اعمال می‌شود و تا اعمال کامل آن ممکن است یک تا دو روز زمان ببرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۹۷۳۶۳۸، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین