پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۰۹۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳
موضع گیری رهبر انقلاب در برابر فیش‌های نجومی در چندین نوبت و از زمان دولت روحانی وجود داشته و ادامه دارد، اما برخی از دستگاه‌ها گویا حساسیت لازم نسبت به مسئله را نداشته یا بدلیل منافع شخصی تمایل به اجرای حکم حاکمیتی ندارند. هشدار می‌دهیم که رسانه‌ها آماده فعالیت آتش به اختیار در این حوزه هستند. قبل از هجوم رسانه ای، لطفا سیستم‌های اداری را از فساد‌های مالی خصوصا فساد مسلم با موضوع فیش‌های نجومی، پاک کنید.
شعار سال: بعد از افشای سه فیش حقوقی کارکنان پتروشیمی امیرکبیر و دستور وزیر برای کنار نهادن آن‌ها، نوذری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توضیحاتی که شائبه توجیه در خصوص فیش‌های نجومی را به ذهن متبادر می‌کرد، اقدام به تشریح اقدامات وزیر نموده و بیان داشتند که موارد دریافتی جزو فیش نبوده است! و یا اینکه، دستور فیش‌های حقوقی برای مدیران ارشد دستگاه‌ها صادر شده است؟ و ... واقعا باید پرسید که مملکت اینقدر بی حساب شده که روی فیش و پشت فیش از یکدیگر جدا شوند؟

رهبر معظم انقلاب از زمان دولت روحانی و نشست با هیات دولت و همچنین در چندبار دیگر نظیر افتضاحات ایجاد شده برای فیش حقوقی صفدر حسینی و سایر افراد، در خصوص فیش‌های نجومی تذکر دادند. مطالبه ما این است که چرا فرمان ایشان زمین مانده و هنوز در بسیاری از ارگان‌های دولتی و خصوصا شرکت‌های بزرگ دولتی و شرکت‌های تابعه انها، شاهد فیش‌های نجومی هستیم؟

سازمان امور اداری استخدامی، چرا بانک اطلاعات کامل کلیه پرسنل را در اختیار ندارد؟ اگر بگویند که نظام یکپارچه با قابلیت رصد لحظه‌ای وضعیت پرسنل در اختیار داریم، مسلما دروغ می‌گویند.

سازمان مالیات، چرا بانک اطلاعات جامع پرسنل (رسمی، قراردادی، پیمانی، روزمزد، کارمزد و ...) را در اختیار ندارد؟

آیا مدیران محترم دولت در سازمان مدیریت و برنامه ریزی، می‌دانند که برخی از افراد از چند جا حقوق می‌گیرند و دریافتی‌های بالای ۲۰۰ میلیون تومان هم می‌توانند داشته باشند؟

سازمان بازرسی چرا در نظارت بر امور دارای کاهلی و ضعف است؟ مگر کارشناسان این سازمان در کلیه دستگاه‌های دولتی مستقر نیستند؟ برای همین پتروشیمی امیرکبیر و رسوایی ایجاد شده، چرا کارشناسان سازمان بازرسی مستقر در شرکت مواخذه نشدند؟

ما منتظر پاسخگویی ریز از طرف کلیه دستگاه‌هایی هستیم که نام شان را ذکر کرده ایم. مطالبه امر رهبر را اگر جدی نگرفته اید، وادارتان می‌کنیم که برای منافع ملی و دینی، جدی بگیرید و اجرایی کنید.

تعداد بازدید : 3

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین