پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۶۲۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
علی شمس اردکانی افزود: ایران ۳ دهه فرصت تبدیل شدن به هاب گاز منطقه را از دست داده است و هیچکس هم نپرسید که چرا دولت‌های قبل با نادیده گرفتن این ظرفیت‌ها به کشور ضرر زدند.
شعار سال: علی شمس اردکانی، رئیس کمیسیون اقتصاد کلان اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: خبر عملیاتی شدن قرارداد سه‌جانبه سوآپ گاز ترکمنستان به آذربایجان از خاک ایران از اول فصل زمستان، یک اتفاق مثبت در دیپلماسی گازی ایران به‌شمار می‌رود.

شمس اردکانی بیان کرد: متاسفانه ایران ۳ دهه فرصت تبدیل شدن به هاب گاز منطقه را از دست داده است و هیچکس هم نپرسید که چرا دولت‌های قبل با نادیده گرفتن این ظرفیت‌ها به کشور ضرر زدند.

رئیس کمیسیون اقتصاد کلان اتاق بازرگانی ایران افزود: روزی ۳۰۰ میلیون مترمکعب ارتباطات گازی را از دست دادیم. اما با وجود این، اکنون یک گام مهم در مسیر بهبود روابط با کشور‌های همسایه و همین‌طور فعال کردن دیپلماسی گازی کشور برداشته شده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری ۹۰ اقتصادی، تاریخ انتشار:۹ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۱۴۵۲۹۰، www.90eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین