پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۶۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه، خبر منتشر شده درخصوص حمله ائتلاف خودخوانده به رهبری عربستان سعودی به یمن و ادعای هدف قرار دادن به اصطلاح یک مقر سری متعلق به کارشناسان سپاه پاسداران در صنعا را بی پایه دانست و هرگونه ارتباط نظامی جمهوری اسلامی ایران با یمن را تکذیب کرد.

شعار سال: سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه، خبر منتشر شده درخصوص حمله ائتلاف خودخوانده به رهبری عربستان سعودی به یمن و ادعای هدف قرار دادن به اصطلاح یک مقر سری متعلق به کارشناسان سپاه پاسداران در صنعا را بی پایه دانست و هرگونه ارتباط نظامی جمهوری اسلامی ایران با یمن را تکذیب کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: اینگونه ادعا‌های بی‌اساس در راستای منحرف کردن افکار عمومی ملت‌های منطقه و جهان از جنایات‌های کشور‌های متجاوز مطرح می‌شوند.

خطیب زاده اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه حضور نظامی در یمن نداشته است که مورد هدف متجاوزان قرار گیرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: اینگونه اظهارات بی پایه، واقعیت یمن را در خطای راهبرد نظامی متجاوزان تغییر نخواهد داد.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار:۱۰ آذر ۱۴۰۰، کدخبر:۶۴۰۶۴۸، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
0
فقط قصدشون خراب کردن چهره ایرانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین