پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۶۹۱
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
مرتضی طلایی از چهره‌های سیاسی اصولگرا اظهار کرد: آقای رییسی هم در بخشی از اظهاراتش نشان داده که ممکن است خودشان نسبت به برخی از انتصابات، نظراتی داشته باشند که به طور طبیعی با ایماء و اشاره به آن می‌پردازند که در واقع مخاطبان این انتقادات باید متوجه این موضوع شوند که آقای رییسی نسبت به عملکرد آن‌ها نقد دارد.
شعار سال: مرتضی طلایی از چهره‌های سیاسی اصولگرا درباره انتقادات به عملکرد ابراهیم رییسی گفت: در مجموع باید گفت انتقاد خاصی نسبت به دولت نبوده مگر در روند انتصابات. از این رو انتظار این است سیاست‌هایی که دولت اتخاذ کرده است منتج به نتیجه شود.»

طلایی: دولت رییسی برخلاف نظر منتقدان برای اقتصاد کشور برنامه دارد

او افزود: آقای رییسی هم در بخشی از اظهاراتش نشان داده که ممکن است خودشان نسبت به برخی از انتصابات، نظراتی داشته باشند که به طور طبیعی با ایماء و اشاره به آن می‌پردازند که در واقع مخاطبان این انتقادات باید متوجه این موضوع شوند که آقای رییسی نسبت به عملکرد آن‌ها نقد دارد.

طلایی ادامه داد: افکار عمومی باید بدانند که رییس جمهور با هیچ کس، عهد اخوت نبسته است و اگر نیاز باشد یک سال نشده، تغییراتی می‌تواند انجام دهد و لازم نیست که زمان بگذرد. بنده نشانه‌های امیدوارکننده‌ای را از تصمیمات و صحبت‌های رییس جمهور دریافت می‌کنم که بیانگر اشراف به مسائل کشور و حرکت مدبرانه و عاقلانه است برای اینکه کشور از حواشی و بحران عبور کند.

این چهره سیاسی اصولگرا در ادامه عنوان کرد: همه ما باید بپذیریم که کشور در یک بحران اقتصادی و به تبع آن بحران اجتماعی و فرهنگی و ... است. این واقعیتی است که نمی‌توان آن را انکار کنیم، این عملکردی است که از دوران گذشته به ارث رسیده است و موجب این وضعیت درکشور شده است. دولت مستقر شرایط کشور را درک کرده و بدین گونه نیست که با به گردن انداختن این و آن، فرار روبه جلو کند بلکه به دنبال حل مشکلات است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۵۷۷۸۹۶، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین