پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۳۶۶۹۲۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۵
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۱۶۹ هزار داوطلب در آزمون دکتری ۱۴۰۱ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خبر داد و گفت: این آزمون روز جمعه ششم اسفند ماه برگزار خواهد شد.
شعار سال: فاطمه زرین آمیزی، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: مهلت متقاضیان ثبت‌نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ساعت ۲۴ روز گذشته جمعه ۱۲ آذر پایان یافت. کسانی که در آزمون ثبت‌نام نکرده بودند می‌توانستند در مهلت تمدید شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام و اطلاعات خود را ویرایش کنند.

وی در ادامه با اشاره به ثبت‌نام تعداد ۱۶۹هزار و ۶۰۱ داوطلب در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ گفت: البته این آمار نهایی نیست ما معمولا تا زمانی که فایل آزمون و حوزه‌ها بسته نشده باشد با داوطلبان جهت ثبت نام مساعدت می‌کنیم، ولی با توجه به امار‌ها پیش بینی می‌شود آمار داوطلبان در مقایسه با سال قبل کاهش یافته باشد.

زرین تاکید کرد: تعداد ثبت نام کنندگان در کنکور دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ برای ورود به دانشگاه‌ها ۱۸۵هزار و ۷۷۵ نفر بود.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: به متقاضیان توصیه شد که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش‌نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل کرده و سپس براساس فرم پیش‌نویس با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش، اطلاعات لازم را بر اساس بند‌های برنامه نرم‌افزاری ثبت‌نام وارد کنند. همچنین لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت کنند.

زربن گفت: متقاضیان لازم است از روز سوم تا روز پنجم اسفند ماه با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند. هر متقاضی براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت‌نام و در آزمون مربوط شرکت کند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد:آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ در روز جمعه ۶ اسفند برگزار خواهد شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۱۳ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۹۱۳۰۹۴۵۱، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین