پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۰۴
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
استاندار خوزستان گفت: توجه به مسائل زیست‌محیطی و استفاده از نیروی بومی در پروژه‌های عمرانی مختلف در استان، خواسته و مطالبه مردم استان است که البته در این امر توجه جدی انجام شده و ریاست جمهور نسبت به آن حساس بوده است اما خواسته مردم اهتمام ویژه به این مسائل است و باید به عنوان اصل مهم به آن توجه شود.
شعارسال: دکترغلامرضا شریعتی امروز، 23 آبان ماه در حاشیه افتتاح سه طرح نفتی خوزستان که با حضور رییس جمهور و هیات همراه انجام شد، اظهار کرد: به رئیس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید خیر مقدم می‌گویم که با شروع دولت، مدار عقل‌گرایی و خردورزی را در کشور حاکم و مستولی کردند.

وی افزود: توسعه در زمینه‌های مختلف حاصل خردورزی و اداره کشور بر اساس منطق و دانش بوده است.

شریعتی تصریح کرد: حضور رئیس جمهور در آستانه اربعین به استان خوزستان و اهتمام ایشان به خوزستان که برای بار دوم سفر کردند را سپاسگزارم.

وی عنوان کرد: توسعه کشور و سپس توسعه استان به طور اجتناب‌ناپذیری به سرمایه‌گذاری و توسعه نفت گره خورده است. هر چه چرخ صنعت نفت در استان روان‌تر بگردد، گردشی که در سایر اقتصادهای استان به وجود می‌آید، باعث گردش اقتصاد کشور و توسعه استان می‌شود.

وی عنوان کرد: هر وقت این چرخ کند بوده و رکود در استان و کشور حاکم شده است و در این زمینه از اراده و عزم دولت برای توسعه و سرمایه‌گذاری به‌خصوص در میادین مشترک نفتی سپاسگزار هستیم.

شریعتی ادامه داد: از اراده دولت برای توسعه و سرمایه‌گذاری بخصوص در میادین مشترک نفتی سپاسگزاریم زیرا غفلت از این نعمت خدادادی در میادین مشترک باعث می‌شود تا سایر کشورها از آن بهره ببرند.

وی اظهار کرد: افتتاح میادین نفت آزادگان شمالی، یادآوران و یاران شمالی نماد و نشانی از اهتمام ویژه دولت و توجه آن در امر سرمایه‌گذاری چه در حوزه میادین جدید و چه بازیافت در میادین گذشته است که اگر غفلتی در این زمینه انجام بگیرد، سرمایه‌های ما در اختیار دیگران قرار خواهد گرفت.

استاندار خوزستان بیان کرد: توجه به مساله آب شرب خوزستان یک مطالبه عمومی و خواست همگانی است که بعضاً سلامت جامعه را با خطر روبه‌رو می‌سازد.

شریعتی توجه به بحث ریزگردها و سرعت در اجرای طرح‌های مقابله با آن را از دیگر خواسته‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: از اهتمام وزیر نفت در بحث خدمات اجتماعی و مسائلی که استان به آن مبتلا بوده، سپاسگزارم و امیدوارم طبق برنامه‌ریزی‌های مداوم، این مطالبات و مشکلات حل و مردم استان بیش از همیشه از خدمات اجتماعی نفت بهره‌مند شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری کابان، تاریخ انتشار: یکشنبه 23 آبان 1395، کدخبر: 2822، www.kabannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین