پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۱۵۰
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند بر ضرورت شناسایی و پلمب ایستگاه‌های غیرمجاز زباله‌گردی تاکید کرد.

شعار سال:شادی مالکی با اشاره به این موضوع گفت: در راستای مقابله با پدیده ناهنجار زباله گردی و اثرات سوء محیط زیستی و اجتماعی مترتب بر آن، احصاء و شناسایی ایستگاه های غیر مجاز جمع آوری پسماند خشک و جمع آوری و پلمب این ایستگاه‌ها، در دستور کار قرار گرفته است.
 
او توضیح داد: در این راستا ضمن بازدید مستمر از سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران و همچنین تقویت نظارت ناظرین، جلوگیری از فعالیت عوامل غیرمجاز و مقابله جدی با پدیده زباله گردی صورت می پذیرد.
 
بر اساس گزارش سایت شهر، معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه زباله گردی و تفکیک غیر اصولی پسماندها می تواند منجر به شیوع بیماری‌ها و به‌ خطر افتادن سلامت شهر و شهروندان و زمینه بروز بسیاری از مشکلات اجتماعی شود، گفت: همچنین سایر اقدامات این معاونت در زمینه اشاعه و ترویج فرهنگ صحیح تفکیک پسماند در مبدا از جمله افزایش زیرساخت های تفکیک از مبدا، هوشمند سازی و آموزش و اطلاع رسانی نیز در کنار این موارد می‌تواند به کمرنگ نمودن پدیده ناهنجار زباله گردی کمک شایانی کند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار:  15 آذر  1400، کدخبر: 1400091511791، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین