پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۶۷۱۷۰
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش، آموزش ابتدایی و دانشگاه فرهنگیان از نقاط استراتژیک وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم است، گفت: «نظام تعلیم و تربیت» به دو موضوع «تحول» و «عدالت» نگاه ویژه‌ای دارد.
شعار سال: یوسف نوری، در سفر یک روزه خود به استان قم و در دیدار با آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه، اظهارکرد: در دوره جدید وزارت آموزش و پرورش با توجه به مباحث جدی پیرامون بودجه، دو موضوع «تحول» و «عدالت» با نگاه ویژه‌ای دنبال خواهد شد.

نوری، افزود: در خصوص پیاده‌سازی سندتحول، الگوی پیاده‌سازی و مدل پیشنهادی در شورای معاونان ارائه و مورد قبول واقع شده است.

عضو کابینه دولت سیزدهم با اشاره به این که در الگوی جدید پیاده‌سازی سندتحول بنیادین، مدیر حوزه‌های علمیه به عنوان لایه اصلی، ناظر اول و اثرگذار مطرح شده است، بیان کرد: در اجرا و پیاده‌سازی این سند، نگاه دقیق کارشناسی را در لایه‌های مختلف طراحی و با نظارت چند لایه‌ای در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: به کارگیری کارشناسان متعهد و متخصص به عنوان لایه‌های بعدی آن در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: توجه به ستاد همکاری‌ها، آموزش ابتدایی، شبکه‌سازی و دانشگاه فرهنگیان، از نکاتی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰، کدخبر:۱۱۶۶۴۶۵، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین