پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۱۸۹
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۴
بنیاد مستضعفان نیازمند هیچ توضیحی برای معرفی نیست. وظایف آن هم کاملا مشخص است. اما درآمد زایی با رویکرد ساخت و ساز‌های لاکچری کجای رسالت بنیاد می‌تواند جای داشته باشد؟ واقعا نماگر مردمی سنجش انحراف احتمالی بنیاد از وظایف حرفه‌ای اش کجاست؟ هرچند ارادت خاصی به اقای فتاح وجود دارد، اما گم شدن یک نامه محرمانه در سیستم جای اما و اگر‌های زیادی خواهد داشت. موردی که حداقل خودمان تجربه کرده ایم و شبهه و شکی در آن نداریم.
شعار سال: شرکت‌های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان تاکنون مجتمع‌های تجاری و لوکس بسیاری در شهر‌های مختلف کشور ساخته اند، اما تجمع این مراکز لوکس خرید در شهرک غرب تهران بیشتر است، بطوریکه می‌توان سه مجتمع تجاری لوکس میلاد نور، لیدوما و پلاتین را در یک نگاه دید.

مقابل میلادنور هم ساختمان سینا احداث شده که نام آن به ستین تغییر یافته است. مجتمع تجاری مهستان هم نمونه دیگری است که با سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در منطقه شهرک غرب تهران ساخته شده است.
ساخت مجتمع‌های لوکس با سرمایه نهادی انقلابی همچون بنیاد مستضعفان که در گذشته هم از آن‌ها در رسانه‌ها انتقاد شده بود که این ساخت و ساز‌ها اگرچه تخلف نیست، اما مناسب این بنیاد انقلابی و نام آن نیست.

تعداد بازدید : 11

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین