پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۱۹۱
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹
مستند تحقیقی دلالی زمین در شهرک‌های صنعتی (تولید موسی ویسی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد) به یکی از چالش‌های پیش روی سرمایه گذاران و تولید کنندگان کشور پرداخته است. برخی از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان می‌گویند طمع و تکاپوی برخی دلالان برای خرید جواز زمین مسکوت و واحد‌های صنعتی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بالا گرفته است، ادعایی که اگر صحت داشته باشد می‌تواند مشکل کمبود زمین صنعتی را تشدید کند. آقای وزیر صمت و جهادکشاورزی در این خصوص چه می‌دانند؟
شعار سال: سودجویان با خرید و راکد و مسکوت گذاشتن اراضی و واحد صنعتی علاوه بر این که در سال‌های آینده در قیمت‌گذاری اراضی شهرک صنعتی تاثیرگذار هستند، باعث می‌شوند تا زمین در اختیار سرمایه‌گذار واقعی قرار نگرفته و برای کسب سود و منفعت شخصی، در مسیر تولید و اشتغال مانع تراشی می‌کنند.

باید از وزیر اقتصاد، صمت و کشاورزی پرسید که چه برنامه‌ای برای مقابله با این چالش دارند. منتظر دریافت توضیحات روشن و بدور از چالش هستیم.
 
تعداد بازدید : 9

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی خبرگزاری صدا و سیما
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین