پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۴۳۳
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳
وزیر راه و شهرسازی گفت: راه‌آهن یکی از مطالبه مردم لرستان است که امیدواریم این طرح در یک برنامه زمانی سه ساله و تا پایان دولت به سامان برسد.

شعار سال: رئیس جمهور به همراه برخی از وزرا امروز 19 آذرماه به استان لرستان سفر کرد، در این سفر رستم قاسمی وزیر راه شهرسازی از پروژه راه‌آهن خرم‌آباد - دورود - اندیمشک بازدید کرد.
 
وی پس از از کلنگ‌زنی ساخت 7 هزار مسکن طرح نهضت ملی مسکن را در استان لرستان از پروژه راه‌آهن خرم‌آباد بازدید کرد تا ازنزدیک در روند اجرای این پروژه قراربگیرد.
 
رستم قاسمی به خطوط ریلی اشاره کرد و اظهار داشت: راه‌آهن یکی از مطالبه مردم لرستان است که 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما سه سال است که این پروژه تعطیل است و قبل از سفر راه آهن خرم آباد – دورود – اندیمشک در جلسات بحث شد و 60 درصد باقی مانده و پروژه سخت است و چندین مسیر کوهستانی سخت و پر هزینه است ولی باید تمام شود.
 
وی  افزود: در این سفر بنا شد یک برنامه زمان‌بندی از سوی پیمانکار و دستگاه اجرایی ظرف 10 روز ارائه و مشخص شود که اگر منابع تامین شود، احداث این خط آهن چقدر طول می‌کشد. پیش‌بینی من این است که طرح در یک برنامه زمانی سه ساله و تا پایان دولت به سامان برسد. منابع مورد نیازاحداث این خط ریلی نیز از محل‌هایی خارج از منابع سفر استانی تامین خواهد شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار:  19 آذر  1400، کدخبر: 2623281، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین