پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۶۷۹۶
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه اصلاح قانون تعاون محل مناقشه تعاونگران و وزارت تعاون شده است، از ادامه بررسی این لایحه از هفته آینده خبر داد.

شعار سال: کاظم دلخوش با اشاره به احتمال ادامه بررسی لایحه اصلاح قانون تعاون در جلسات هفته آینده کمیسیون اقتصاد مجلس گفت: لایحه فعلی که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تدوین شده محل مناقشه تعاونگران و این وزارتخانه شده است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: این کمیسیون لایحه اصلاح بخش تعاون را به گونه‌ای رسیدگی می‌کند تا ضعف و قوت آن شناسایی شود چراکه فعالان بخش تعاون معتقدند لایحه فعلی ضمن اخلال در استقلال تعاونی‌ها، چالش‌هایی را متوجه این بخش می‌کند.

دلخوش ادامه داد: تمام تلاش کمیسیون اقتصادی مجلس این است که نظر تعاونگران تامین شود و نتیجه بررسی لایحه در جلسات کمیسیون به گونه‌ای باشد که فعالان این بخش از منافع قانون بهره‌مند شوند.

رئیس فراکسیون تعاون مجلس با تاکید بر اینکه لایحه اصلاح بخش تعاون باید با نظر و مشارکت فعالان این بخش تهیه می‌شد، افزود: ما با اصل اصلاح مخالفتی نداریم اما این اصلاح باید با تامین نظر تعاونگران و با هدف جبران خلأهای موجود باشد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تکلیف لایحه با وجود تصویب کلیات آن در کمیسیون‌های فرعی گفت: در رسیدگی طرح‌ها و لوایح هر چند نظرات کمیسیون‌های فرعی هم مهم است اما در نهایت نظر کمیسیون اصلی بر کمیسیون‌های فرعی غالب است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 25 آبان 1395، کد مطلب: 3824433:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین