پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۹۷۵
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
سعید عمرانی با اشاره به اینکه رویکرد مهم سه قوه در کشور حذف موانع تولید و حمایت از کارآفرینان است، انجام این مهم را منوط به حضور میدانی مدیران در صحنه و بررسی و حل مشکلات کارآفرینان از نزدیک دانست.
شعار سال: معاون قضایی دادستان کل کشور در حاشیه پانزدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان و سیزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت که در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار می‌شد، در خصوص حمایت سران قوا از تولید کنندگان در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: قوای سه گانه باید از تولیدکنندگان حمایت کند و هر کسی عملکردی غیر از این داشته باشد باید کنار برود. رهبر معظم انقلاب ازسال‌ها قبل به اجرای اصل ۴۴ تاکید ویژه داشتند تا قوای سه گانه با فراهم کردن شرایط، زمینه رونق کسب و کار مردم را فراهم نمایند.

سعید عمرانی با اشاره به توانمندی‌های کشور در عرصه‌های مختلف گفت: اگر بتوانیم توانمندی‌های خود را به منصه ظهور برسانیم، دیگر نیازی به استفاده از منابع نفتی نداریم، اما انجام این مهم به زمان نیاز دارد. قوه قضائیه و شخص ریاست محترم آن، تمام تلاش خود را در راستای حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان بکار می‌برند و از زمانی که تصدی این منصب را بر عهده گرفته اند، چندین جلسه با تولیدکنندگان داشته اند تا مشکلات آن‌ها را از نزدیک بررسی نمایند.
وی با اشاره به اینکه رویکرد مهم سه قوه در کشور حذف موانع تولید و حمایت از کارآفرینان است، انجام این مهم را منوط به حضور میدانی مدیران در صحنه و بررسی و حل مشکلات کارآفرینان از نزدیک دانست.

عمرانی در مورد وضعیت خصوصی سازی مجموعه‌های هفت تپه خوزستان و کشت و صنعت مغان گفت: در این واگذاری‌های ما مرتکب اشتباه استراتژیک شدیم. باید به صورتی عمل میکردیم که شان امضای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این واگذاری‌ها حفظ می‌شد. باید طوری رفتار کنیم که اگر کسی قصد سرمایه گذاری یا همکاری به ما را داشته باشد، اعتماد نموده و مطمئن باشد که به او خیانت نمی‌کنیم. شاید اقدامات غیرقانونی یک کارگزار، باعث شود در برخی موارد مغبون شویم، اما باید این مساله به دقت بررسی نماییم که کدام یک برای ما ضرر بیشتری دارد؟ آیا مغبون نشدن مهم است، یا حفظ امضای و تعهدی که توسط نظام مقدس جمهوری داده شده است؟


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری شیوا بیان، تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰، کدخبر: ۴۶۷۷، shivabayan.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین