پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۲۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
به مناسبت شانزدهمین سالروز تأسیس بانک پاسارگاد یک دوره مسابقۀ پله‌نوردی بانکداران این بانک در دو گروه خانم‌ها و آقایان در استان تهران با حضور مسئولین فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد. در این مسابقه تعداد ۴۲ نفر از بانکداران ورزشکار بانک پاسارگاد پس از گذراندن تست‌ها و آزمایش‌های لازم از میان ۹۹ نفر داوطلب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشارکت داشتند که از آن میان، ۱۶ نفر در بخش خانم‌ها و ۲۶ نفر در بخش آقایان جهت پیمودن پله‌های طبقات مشخص شده از ساختمان مرکزی این بانک (برج هزارۀ سوم) با هم به رقابت پرداختند.
شعار سال: این دوره مسابقات پله‌نوردی در تاریخ ۲۲ آذر ۱۴۰۰ با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی در محل ساختمان مرکزی بانک پاسارگاد (برج هزاره سوم) در دو بخش خانم‌ها و آقایان با حضور کمیته ثبت رکورد فدراسیون برگزار شد. نفرات برگزیده این مسابقه در بخش بانوان به‌ترتیب خانم‌ها زهره حیدری با ثبت رکورد ۳۶.۶۰ ثانیه، فرزانه احمدوند با زمان ۴۰.۸۰ و فرزانه رضائیان با ثبت زمان ۴۲.۳۶ و در بخش آقایان محمدرضا محمدی با ثبت رکورد ۲۹.۴۳، مرتضی حسین زاده با ثبت زمان ۳۰.۰۱ ثانیه و حمیدرضا نوروزی احمدروغنی با زمان ۳۰.۶۹ معرفی شدند.

گفتنی است به نفرات اول تا سوم این مسابقات در هر دو بخش خانم‌ها و آقایان احکام و مدال قهرمانی از طرف فدراسیون ورزش‌های همگانی تعلق گرفت که مدال، حکم قهرمانی و جایزه برگزیدگان طی مراسمی که در تاریخ ۲۳ آذر ۱۴۰۰ به مناسبت سالروز بانک پاسارگاد برگزار شد توسط دکتر قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد و با حضور دکتر نوید آرازشی سرپرست سازمان ورزش‌های تفریحی و رقابتی فدراسیون ورزش‌های همگانی و جمعی از مدیران بانک پاسارگاد اهدا شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی بانک پاسارگاد، تاریخ انتشار:۲۳ آذر ۱۴۰۰، کدخبر:۱۰۲۶، www.bpi.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین