پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۶۸۳۰۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
رئیس دانشگاه پیام نور طی حکمی وحید افشین مهر را به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور در منطقه یک/ استان تهران منصوب کرد.
شعار سال: ابراهیم تقی‌زاده رئیس دانشگاه پیام نور طی حکمی «وحید افشین مهر» را به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور در منطقه یک/ استان تهران منصوب کرد. تقی‌زاده در مراسم تکریم و معارفه ضمن قدردانی از زحمات بخشی خانیکی و تشکر از قبول این مسئولیت توسط وحید افشین مهر گفت: هدف از تغییر در چرخه مدیریتی دانشگاه، تزریق فکر و پویایی جدید در بدنه است و دانشگاه از شایستگی‌ها و تجربیات مدیران پیشین در دیگر بخش‌های دانشگاه قطعا بهره خواهد برد.


وی با عنوان اینکه ۱۱۰۰ نفر از اعضای علمی و اداری دانشگاه در استان تهران فعالیت می‌کنند، افزود: ارتقای شآن و منزلت دانشگاه، ساماندهی و آمایش رشته ها، ایجاد رشته‌های کاربردی، توزیع بسامان اعضای هیات علمی، خوداتکایی و پایدارسازی منابع، حرکت به سمت دانشگاه مهارت آفرین، تاسیس شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد باید در اولویت برنامه‌های دانشگاه قرار گیرد.


وی یادآور شد: تاکنون اقدامات شایسته‌ای از سوی مدیران وقت برای پیشرفت دانشگاه صورت گرفته و انتظار می‌رود مدیران فعلی نیز با همت مضاعف ضمن تداوم مسیر، اهداف جدید را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

حرکت جهادی در خدمت به مردم و حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی ضروری است
حجت الاسلام والمسلمین نبوی با عنوان اینکه مدیران دانشگاه باید در خدمت به مردم حرکت جهادی داشته باشند و در جهت حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی اهتمام ورزند، گفت: جابه جایی مسئولیت‌ها فرصتی برای ایجاد تحول، تغییر و انگیزه بیشتر در بدنه دانشگاه است و تمامی مدیران دانشگاه تاکنون، اشخاصی متواضع، علمی، مومن و پرتلاش بوده اند که باید از این توانمندی‌ها و تجربیات آن‌ها در بدنه دانشگاه استفاده کرد.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور در منطقه یک افزود: توجه به موازین اسلامی و افزایش فعالیت‌های فرهنگی برای مشارکت فعال دانشجویان در اولویت قرار گیرد.

دانشگاه میعادگاه جوانان است/ وظیفه سنگین دانشگاه در جهاد علمی
افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور در منطقه یک / استان تهران با عنوان اینکه اهداف و وظایف دانشگاه در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری به درستی تبیین شده است، گفت: جوانان بهترین سرمایه‌های کشور هستند و دانشگاه نیز میعادگاه جوانان است و باید یبش از گذشته به سمت توسعه و پیشرفت علم و دانش حرکت کنیم.

افشین مهر به وظیفه سنگین دانشگاه در جهاد علمی اشاره کرد و افزود: همگانی کردن آموزش عالی باید به عنوان اصلی‌ترین ماموریت مورد توجه قرار گیرد و دانشگاه پیام نور می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های موجود، در این زمینه پیشگام بوده و به رشد معنویت اخلاق نیز کمک کند.


وی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور دارای پتانسیل‌های بالایی است، گفت: باید با حرکت در جهت تاسیس شرکت‌های دانش بنیان به اقتصاد درون زا و خلق ثروت دست یابیم و دانشگاهی بسازیم که خلاق، نوآور، کارآفرین، رقابت پذیر وهمگانی باشد.


وی در پایان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان تهران می‌تواند نقش ویژه‌ای در تقویت برند دانشگاه داشته باشد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰، کد خبر:۹۸۴۶۳۹، www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین