پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۵۲۸
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
یک نشریه پاکستانی اعتراف رژیم صهیونیستی به دست داشتن در ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس را بیانگر تبانی واشنگتن و تل‌آویو برای جنگ افروزی در جهان تعبیر کرد و نوشت: حق جمهوری اسلامی ایران برای انتقام از اعمال تروریستی اسرائیل محفوظ است.
شعار سال: اکسپرس تریبیون در سرمقاله امروز خود با عنوان «اعتراف به جنایت اسرائیل» همدستی آمریکا و سردمداران رژیم صهیونیستی در عملیات تروریستی علیه ژنرال ارشد ایرانی در قلمروی کشور ثالث را به شدت محکوم کرد.

در این سرمقاله آمده است: اعتراف اخیر صهیونیست‌ها به همدستی در ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به معنای کیفر خواست اسرائیل است و در طرف دیگر، ایران از حق مشروع و کامل برای انتقام از اسرائیل برخوردار می‌باشد.

اکسپرس تریبیون نوشت: ترور‌های فراسرزمینی و تجاوزگری بخشی از سیاست‌های رژیم نامشروع صهیونیستی به شمار می‌رود و برملا شدن همدستی آنان در جنایت ترور ژنرال ایرانی بیانگر همدستی صریح ایالات متحده آمریکا با اسرائیل در ایجاد هرج و مرج در منطقه و بی اعتنایی کامل به هنجار‌های دیپلماتیک است.

این روزنامه پاکستانی خطاب به جامعه بین الملل افزود: عدم مجازات اسرائیل به مثابه تحقیر قوانین جهانی است با این حال باید دید که چگونه رژیم صهیونیستی به دلیل جنایت ضدبشری، عملیات‌های تروریستی و قتل از بغداد تا غزه، سرکوب فلسطینیان، رهبران حماس و جنگ افروزی در لبنان پاسخگو می‌شود.

اکسپرس تریبیون نوشت: ترور سردار سلیمانی به دست آمریکا تمام خاورمیانه را به سمت یک درگیری تمام عیار سوق داد و ایران نیز علنا متعهد شد تا انتقام خون فرمانده خود را بگیرد.

بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ درحمله موشکی پهپاد‌های آمریکایی سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان به شهادت رسیدند. این حمله با دستور مستقیم رییس جمهور تروریست آمریکا صورت گرفت.

در پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸ چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

در پی این موشک باران، پنتاگون در چندین مرحله و به صورت تدریجی اعلام کرد که تعداد ۱۱۰ نفر از نیرو‌های آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد دچار آسیب مغزی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از اقتصادنیوز، تاریخ انتشار: ۲دی ۱۴۰۰، کد خبر: eghtesadnews.com/۴۶۳۸۹۵
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین