پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
"بهرام اهل والی"مسئول امور عشایری آبدانان به پرداخت 10 میلیارد ریال تسهیلات با بهره پنج درصد به عشایر آبدانات اشاره و اظهار داشت: این میزان تسهیلات در برای تهیه علوفه و خرید امکانات و تجهیزات مورد نیاز به دامداران و عشایرمنطقه پرداخت شد.
شعارسال: "بهرام اهل والی"مسئول امور عشایری آبدانان به پرداخت 10 میلیارد ریال تسهیلات با بهره پنج درصد به عشایر آبدانات اشاره و اظهار داشت: این میزان تسهیلات در برای تهیه علوفه و خرید امکانات و تجهیزات مورد نیاز به دامداران و عشایرمنطقه پرداخت شد.

وی افزود: 12 هزار نفر از جمعیت 60 هزار نفری شهرستان آبدانان در قالب 2 هزار و 200 خانوار زندگی خود را بصورت عشایر کوچ رو سپری می کنند.

مسئول امور عشایری آبدانان، تعداد دام های عشایر را 450 هزار راس اعلام کرد و گفت: سالانه 27 هزار و 300 کیسه آرد یارانه ای بین خانوارهای عشایری توزیع می شود.

وی اضافه کرد: تا پایان سال 95، هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارا یی های سرمایه ای شهرستان برای تهیه آب شرب، بهسازی چشمه، مرمت و نگهداری 180 کیلومتر راه عشایری هزینه خواهد شد.

مسئول امور عشایری آبدانان یادآور شد: در طول سال مقدار یک میلیون و 584 هزار لیتر آب شرب بهداشتی بوسیله 9دستگاه تانکر و تراکتور با هزینه چهار میلیارد و 800 میلیون ریال بصورت رایگان در بین عشایر توزیع می شود.

وی افزود: مراحل مقدماتی و تشکیل پرونده 550 خانوار عشایر این شهرستان برای تحویل 550 دستگاه پنل تولید برق خورشیدی انجام شد و بزودی عشایر و دامداران زحمتکش از این نعمت اجتماعی و رفاهی بهره مند می شوند.

اهل والی نظارت فنی و بهداشتی بر فرآیند زندگی عشایر، تهیه و تحویل علوفه مورد نیاز آنها، پیگیری و تامین مایحتاج روزمره دامداران، اعزام اکیب های سیار درمانی با هماهنگی شبکه بهداشت و بازاریابی برای صادرات دام های زنده عشایر از دیگر فعالیت های امور عشایری آبدانان در سال جاری است.

عشایر شهرستان آبدانان با 450 هزار راس دام سبک، مقام اول از نظر نگهداری دام در استان ایلام دارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبری آبدانان خبر، تاریخ انتشار: سه شنبه 25 آبان 1395، کدخبر: 22860، www.abdanannews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
الان بهشون وام بدن، فکر کنم اولین قسط رو باید شش ماه دیگه بعد از کوچ بدن نه. اونها که دسترسی کمی به بانک ها دارند و همچنین درآمدشان هم عموما شش ماه به شش ماه است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین