پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۶۰۶
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
یکی از تشکیلات و سازمان‌های دارای عملکرد قابل سوال، سازمان ثبت احوال کشور است. سازمانی که در موضوع‌ها و زمان‌های مختلف، مانور‌های تبلیغاتی داده و در پاسخ دهی و پاسخگویی به وظیفه اصلی خود، خلوت نشینی نموده و چهره پوشی می‌کند. از آقای مدیرکل باید پرسید که بجای شوی تبلیغاتی، بهتر نیست بفکر صدور کارت‌های ملی باشید و شهروندان را از تک کاغذ زشتی بنام رسید صدور کارت ملی راه کنید؟ خاطر شریف هست وقتی الزام کردید مردم باید کارت جدید بگیرند و در غیر این صورت امکان دریافت خدمات اداری و بانکی را ندارند چه برسرما آمد؟ کجایید که پاسخ دهید چرا بجای صدور در ۴۰ روز و دو ماه، الان چندین سال است که شهروندان سرگردانند؟ راستی ماهی چقدر حقوق به شما می‌دهند آقای مدیرکل!

شعار سال:  مدیر کل ثبت احوال استان تهران گفت: نام‌های فاطمه و رستا و نورا و هانا در خانم‌ها در استان تهران در صدر است و در آقایان نام‌های امیرعلی، آراد، آریا و امیر حسین بیشترین فراوانی را دارند.
 
 مدیر کل ثبت احوال استان تهران گفت: نام‌های فاطمه و رستا و نورا و هانا در خانم‌ها در استان تهران در صدر است و در آقایان نام‌های امیرعلی، آراد، آریا و امیر حسین بیشترین فراوانی را دارند.
 
حسین زین الصالحین پیش از ظهر جمعه ۳ دی ماه در دیدار با آیت الله سید مرتضی محمودی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ورامین با اشاره به اینکه جمعیت تهران در روز با شب متفاوت است اظهار کرد: از جمعیت فعلی استان تهران ۵۰.۳ درصد را آقایان و ۴۹.۷ درصد خانم‌ها تشکیل می‌دهند.
 
زین الصالحین با بیان اینکه میزان افزایش جمعیت ۰.۴ درصد و نرخ رشد جمعیت طبق سرشماری سال ۹۵ میزان ۱.۷ درصد بوده است افزود: آمارها نشان می‌دهد کشور و مخصوصاً تهران در بحث جمعیت به سمت کاهش رفته و مجموعاً کشور از لحاظ جمعیت وضعیت مناسبی ندارد.
 
وی بیان کرد: تعداد موالید در ۸ ماهه اول سال جاری در استان تهران ۱.۴ درصد کاهش و فوت ۱۸.۹ درصد افزایش داشته و در ازدواج ۱.۸ درصد کاهش و طلاق ۲.۲ درصد کاهش داشته شده است.
 
وی با بیان اینکه از لحاظ کلی تغییراتی در حال شکل گرفتن است گفت: ۹۸ درصد کارت هوشمند در استان تهران و در ورامین ۹۴.۵ درصد تحویل مردم شده است.
 
مدیر کل ثبت احوال استان تهران افزود: ورامین ۲۸۹ هزار نفر جمعیت دارد که ۵۱ درصد آن را آقایان و ۴۹ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند و رشد ازدواج در آن ۲ درصد است اما مثبت نیست و هر خانواده ۲ بچه دارد و طی ۸ ماه اخیر در ورامین تعداد ولادت ۴ درصد کاهش و فوت ۱۲ درصد افزایش و ازدواج ۴ درصد افزایش و طلاق ۳ درصد افزایش داشته است.
 
زین الصالحین عنوان کرد: نام‌های فاطمه و رستا و نورا و همتا و نفس برای فرزندان دختر در ورامین و نام‌های امیرعباس و امیرعلی و شاهان و آریا در پسرها بیشترین فراوانی را داشته است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری برترین ها  ، تاریخ انتشار:  3 دی 1400، کدخبر:  www.bartarinha.ir،1180290
 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین