پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۹۳
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
فرماندار آبدانان گفت: به منظور بهینه سازی فضاهای آموزشی املاک مازاد آموزش و پرورش این شهرستان به فروش می رسد.
شعارسال: "مجید عسگری" فرماندار آبدانان در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان آبدانان اظهار داشت: در اجرای سیاست های ابلاغی شورای عالی آموزش و پرورش و به منظور استفاده بهینه از امکانات و سرمایه های غیر منقول همه اماکن، فضاها و املاک مازاد آموزش و پرورش این شهرستان با رعایت موازین قانونی و ازطریق مزایده فروخته می شوند.

وی املاک مازاد آموزش و پرورش آبدانان را 14 مورد اعلام و تاکید کرد : قیمت املاک فروخته شده پس از واریز به خزانه، به حساب شهرستان برگشت داده می شود تا برای تعمیر، تجهیز، بهینه سازی و مقاوم سازی فضاهای آموزشی و تهیه ملزومات اداری و آموزشی مورد نیاز مدارس شهرستان هزینه شود.

فرماندار آبدانان اضافه کرد: 16 واحد از فضاهای آموزشی این شهرستان به علت فرسودگی و انقضای عمر مفید آنان، غیر قابل استفاده است و باید تخریب و سپس بازسازی شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبری آبدانان خبر، تاریخ انتشار: سه شنبه 25 آبان 1395، کدخبر: 22858، www.abdanannews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین