پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
مدیر راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ملکشاهی ، گفت:جاده ملکشاهی به مهران در محل ترشابه قبلا کم عرض و دارای پیچ های تند بوده که طی سال های گذشته عملیات بهسازی خوبی در این محل انجام گرفته است. وی افزود:بیش از 90 پیچ خطرناک محل اصلاح شده ، 8کیلومتر این نقطه تا "بانرحمان" در حال روکش آسفالت می باشد و از روستای گنبد تا گردنه مذکور 25 کیلومتر نیز روکش آسفالت انجام شده است.
شعارسال: "علیرضا مرامی"؛ مدیر راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ملکشاهی ، گفت:جاده ملکشاهی به مهران در محل ترشابه قبلا کم عرض و دارای پیچ های تند بوده است که طی سال های گذشته عملیات بهسازی خوبی در این محل انجام گرفته است.

مرامی افزود:بیش از 90 پیچ خطرناک محل اصلاح شده ، 8کیلومتر این نقطه تا "بانرحمان" در حال روکش آسفالت می باشد و از روستای گنبد تا گردنه مذکور 25 کیلومتر نیز روکش آسفالت انجام شده است.

مدیر راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ملکشاهی با اشاره به احداث واریانت های لازم در گردنه ترشابه اظهار کرد: با اعتبار 6میلیارد تومان عملیات اجرایی دو واریانت با پشرفت 40درصد در حال انجام می باشد.

مرامی گفت: سال گذشته با تردد قابل توجه زوار از مسیر فوق بویژه در هنگام بازگشت،خوشبختانه حادثه رانندگی منجر به فوت در محور رخ نداد و هم اکنون نیز نصب علائم انتظامی و اخطاری و خط کشی این مسیر انجام شده است.

وی افزود:توسعه محور ارتباطی فوق نیازمند اعتبارات ملی و توجه ویژه مسئولین کشوری و استانی می باشد.

مرامی در پایان گفت: اکیپ های راهداری شهرستان ملکشاهی جهت ایمنی بیشتر و آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی در محور ملکشاهی گنبد- مهران اسقرار یافته اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ملکشاهی، تاریخ انتشار: دوشنبه 24 آبان 1395، کدخبر: 8483، www.malekshahionline.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
بر اساس این توضیحات ، اگر در سال های قبل حادثه رانندگی رخ داده باشد که داده، وزارت راه را می توان بعنوان بخشی از مقصر دانست و می توان بر عغلیه این وزارتخانه در دادگاه اقامه دعوی کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
0
0
مگه قبلا به چه صورتی بود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین