پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
عبدالمالک شنبه زاده مدیرکل میراث فرهنگی ایلام از توزیع ۲۰۰ هزار نسخه از نقشه ایلام-کربلا -نجف بین زائران اربعین در مرز مهران خبر داد.وی همچنین بیان داشت که 100 غرفه مختص موکب‌های خیران از پل زائر مهران تا پایانه مرزی در دست ساخت است .
شعارسال: عبدالمالک شنبه زاده اظهار داشت: ۱۰۰ غرفه مختص موکب‌های خیران از پل زائر مهران تا پایانه مرزی در دست ساخت است که پس از تکمیل به منظور ارائه خدمات به زائران به خیران واگذار می‌شود.

وی یادآور شد: علاوه بر این در ورودی شهرستان‌های ایلام، مهران، دهلران و چرداول غرفه پذیرایی و همچنین راهنمایی زوار اربعین دایر شده است و در ایام اربعین ۲۰۰ هزار نسخه از نقشه ایلام-کربلا-نجف نیز میان زائران توزیع می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: فعالیت کمیته نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی به مناسبت اربعین حسینی آغاز شده و گشت مشترک میراث فرهنگی، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اداره اماکن نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی به منظور بازدید مستمر و مداوم از تمامی تاسیسات گردشگری اعم از هتل، مهمانپذیر، مجتمع های بین راهی و سرویس‌های بهداشتی انجام می‌شود.

شنبه زاده تاکید کرد: بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی و پذیرایی در تمامی مسیرهای محل تردد زائران عتبات عالیات از ۲۰ آبان ماه به صورت روزانه انجام می‌شود و با متخلفان صنفی و بهداشتی بشدت برخورد خواهد شد

مدیرکل میراث فرهنگی ایلام از برپایی دو نمایشگاه سراسری صنایع دستی در ایلام همزمان با ایام اربعین خبر داد و گفت: این دو مایشگاه با حضور استان‌های مختلف کشور از ۲۰ آبان تا سوم آذر ماه در شهرستان‌های ایلام و مهران دایر و سوغات استان‌ها در آنها عرضه می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: سه شنبه 18 آبان 1395، کدخبر: 426878، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
حرکت فرهنگی جالبیه
مورموری
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
میشه بازارچه هایی درست کرد و همه مایحتاج زوار را در آن بازارچه ها به مردم عرضه نمود. هم به اقتصاد محلی و استانی کمک می شه و هم مردم بار اضافی با خودشان حمل نمی کنند. این را باید در طرح جامع اربعین شهر مهران مکان یابی و فرآیند گذاری کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین