پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۹۲۶
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور گفت: افراد در سه ماه اول سال اخذ گواهینامه خود، باید یکنفر که دارای گواهینامه پایه سوم که مشمول شرایط و ضوابط این دستورالعمل نباشد یا فردی که دارای گواهینامه پایه دوم یا یکم باشد را هنگام رانندگی به همراه خود داشته باشند.

شعار سال:سرهنگ احمد کرمی اسد با اعلام این خبر تشریح کرد: کسانی که موفق به اخذ گواهینامه پایه سوم رانندگی می شوند برابر ضوابط و دستورالعمل های صادره به منظور کسب مهارت بیشتر و تجربه در امر رانندگی و کنترل و هدایت هرچه بهتر وسیله نقلیه در سال اول محدودیت‌ها برای رانندگی آنان در نظر گرفته شده است.
 
وی افزود: افرادی که موفق به اخذ گواهینامه پایه سوم می‌شوند، در سه ماهه اول رانندگی می بایست یک نفر دارنده گواهینامه پایه سوم که مشمول شرایط و ضوابط دستورالعمل فوق نباشد یا افرادی که دارای گواهینامه پایه دوم یا یکم باشد را هنگام رانندگی به همراه خود داشته باشند.
 
سرهنگ کرمی اسد اظهار داشت: یکی دیگر از محدودیت‌های این افراد، عدم ارتکاب تخلفات منجر به اخذ نمره منفی طبق جدول موضوع ماده ۷ قانون می باشد. ضمناً این اشخاص از ساعات ۲۴ لغایت ۰۵۰۰ بامداد مجاز به رانندگی با وسیله نقلیه نیستند.
 
وی تصریح کرد: رانندگی در معابر برون شهری به استثنای معابر بزرگراهی بین شهری تا فاصله حداکثر ۲۵ کیلومتر از شهرها ممنوع است.
 
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور گفت: تقصیر در تصادفات منجر به جرح و فوت، حسب نظر کارشناسان تصادف و عدم رعایت شرایط مندرج در گواهینامه از قبیل استفاده از عینک، سمعک و یا تجهیزات خاص از دیگر محدودیت های دارندگان گواهینامه پایه سوم در سال اول است.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار:20 دی 1400، کدخبر: ، www.irna.ir،84608616

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین