پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۰۳۰
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴
سنت جاری مقام معظم رهبری در مباحث مدیریتی، عدم ورود مستقیم بوده و تا جای ممکن در کار مدیران اجرایی وارد نمی‌شوند. اما موارد عدیده‌ای را سراغ داریم که حضرت ایشان دستور مستقیم به مداخله موثر و ورود داده اند و با برخی کج روی ها، شدیدا برخورد کرده اند. بنظر می‌رسد که در خصوص حکم صادره برای آقای علی عسگری هم اگر صلاح بدانند، باید ورود موثر صورت پذیرد. واقعا ایشان بر اساس کدام شایستگی، عهده دار مدیریت بزرگترین مجتمع پتروشیمی کشور شده اند؟ از حضرت آقا بعنوان، ولی امر خودمان، تقاضا داریم در صورت صلاحدید، ورود موثر کنند. مجموعه شعار سال و فعالان گام دوم انقلاب، هیچ حب و بغضی با آقای علی عسگری نداشته و ندارند. منافع ملی و حفاظت از بیت المال، محور اصلی این پیشنهاد است.
شعار سال: عبدالعلی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس شد. علی عسگری پیش از این رئیس سازمان صدا و سیما بود. او لیسانس برق از امیرکبیر تهران دارد و کارنامه کاریش هیچ ارتباطی با مدیریت یک شرکت پتروشیمی ندارد. عسگری جایگزین جعفر ربیعی شده است که از اسفند ٩۶ در این سمت قرار داشت.

علی عسگری در ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ توسط خزانه داری آمریکا، در لیست تحریمی قرار گرفت.

سوابق علی عسگری مدیرعامل جدید هلدینگ خلیج‌فارس

از سوابق مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس می‌توان به مشاور در دبیرخانه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (سال ۱۳۷۰)، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مراکز ایرانگردی و جهانگردی (سال ۱۳۷۰)، بنیانگذاری شرکت فروشگاه‌های رفاه، مدیر بنیاد فرهنگی پژوهشی غرب‌شناسی (سال ۱۳۸۰)، مشاور ریاست سازمان صدا و سیما، معاون آموزشی صدا و سیما، رئیس دانشگاه صدا و سیما، معاون توسعه و فناوری رسانه در سازمان صدا و سیما (به مدت ۱۰ سال)، از اعضای مرکزی قرارگاه، فضای مجازی و از طراحان اصلی شورای‌عالی فضای مجازی، عضو شورای سیاست‌گذاری سازمان اوقاف و امور خیریه و مشاور رئیس قوه قضاییه اشاره کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری اقتصاددان، تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۷۳۹۶۶، www.eqtesaddan.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین