پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۳۳۶
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
منتقدین به این عبارت علی عسگری که بیان کرده «کار ما قطع دست رانت‌خواران است» خرده گرفته و معتقدند که آقای علی عسگری اول باید توجیه نموده و توضیح دهد که بر اساس کدام رانت به این پست رسیده؟ ثانیا باید اثبات کنند که با بحث توان نداشته در خصوص مدیریت این مجموعه ( با تاکید بر بعد فنی)،چگونه می خواهند راهبری این مهم را برعهده بگیرند؟بعد از پاسخگویی به این دو سوال ، ادله ها و روش های خودشان در خصوص قطع دست رانت خواران را بیان دارند.
شعار سال: عبدالعلی علی‌عسگری گفت: کار را با قدرت آغاز و جلسات را از اولین روز کاری شروع کرده‌ایم و برای تحول در این مجموعه اقتصادی برنامه داریم و حرکت در این مسیر را آغاز کرده‌ایم.

رسانه ای نوشت: «صبح امروز در برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر استعفای علی عسگری از مدیریت هلدینگ خلیج فارس منتشر شد که وی ضمن تکذیب این خبر، گفت: کار را با قدرت آغاز و جلسات را از اولین روز کاری شروع کرده‌ایم و برای تحول در این مجموعه اقتصادی برنامه داریم و حرکت در این مسیر را آغاز کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه این شرکت متعلق به مردم ایران است، گفت: هدف ما در مسیر مدیریت این مجموعه این است که در گام نخست سودآوری را افزایش بدهیم و در گام دوم با برنامه‌ریزی‌هایی که داریم ارزش سهام این شرکت را افزایش دهیم.

علی عسگری افزود: گام سوم اقداماتی انقلابی و تهاجمی در پایین‌دستی انجام دهیم که منجر به اشتغال‌زایی و افزایش ثروت ملی و در گام چهارم هم در حیطه وظایف اجتماعی است تا بتواند در این حوزه نیز به درستی نقش آفرینی نماید.

مدیر هلدینگ خلیج فارس در پایان تأکید کرد: کارویژه ما قطع دست رانت‌خواران و کسانی است که چشم طمع به این شرکت دارند»
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری انصاف نیوز، تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۳۲۵۲۳۳، www.ensafnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین