پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۷۰۴۳۰
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
نود اقتصادی با بررسی صورت‌های مالی شرکت‌های پتروشیمی به یافته‌های وحشتناکی از سپرده‌های این شرکت‌ها رسیده است. سپرده ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی شرکت پالایش نفت بندرعباس و سپرده ۱۵ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی نوری، نمونه‌هایی از این نوع هستند! قابل ذکر است دولت برای خروج شرکت‌ها از سودسازی با سپرده‌های بانکی، در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ بندی مربوط به حذف مالیات سود سپرده‌های بانکی را پیشنهاد داده که در صورت اجرایی شدن، شاید بتواند منابع منجمد شرکت‌های بزرگ را به سمت سرمایه‌گذاری مولد هدایت کند.
شعار سال: نود اقتصادی با بررسی صورت‌های مالی شرکت‌های پتروشیمی به یافته‌های وحشتناکی از سپرده‌های این شرکت‌ها رسیده است. سپرده ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی شرکت پالایش نفت بندرعباس و سپرده ۱۵ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی نوری، نمونه‌هایی از این نوع هستند!
 
قابل ذکر است دولت برای خروج شرکت‌ها از سودسازی با سپرده‌های بانکی، در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ بندی مربوط به حذف مالیات سود سپرده‌های بانکی را پیشنهاد داده که در صورت اجرایی شدن، شاید بتواند منابع منجمد شرکت‌های بزرگ را به سمت سرمایه‌گذاری مولد هدایت کند.
 

چه خبر از سپرده‌های هزاران میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها؟
 
 
 
چه خبر از سپرده‌های هزاران میلیارد تومانی پتروشیمی‌ها؟
شعار سال با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از نود اقتصادی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین