پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۶۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
نشست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور با تیم اقتصادی دولت و مدیران عامل بانک‌های خصوصی و دولتی صبح روز دوشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰ در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. نشستی که به گفته مدیران بانکی پس از ۱۱ سال فرصتی شد تا مدیران بانکی دغدغه‌ها و عملکرد خود را با رئیس قوه مجریه در میان بگذارند. نشست امروز ضمن تبادل آرای رئیس جمهور با مدیران عامل بانک‌های کشور، به پنج فرمان مهم آقای رئیسی ختم شد.
شعار سال: نشست آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور دولت سیزدهم با تیم اقتصادی دولت و مدیران عامل بانک‌های خصوصی و دولتی صبح روز دو شنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰ در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. نشستی که به گفته مدیران بانکی پس از ۱۱ سال فرصتی شد تا مدیران بانکی دغدغه‌ها و عملکرد خود را با رئیس قوه مجریه در میان بگذارند. در این جلسه علاوه بر مدیران عامل بانک‌های کشور، معاون اول رئیس جمهور، رئیس کل بانک‌مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور و رئیس کل بانک مرکزی نیز در سخنانی به تشریح برنامه دولت برای ایجاد تحول در نظام بانکی کشور پرداختند.

رئیس جمهور در این جلسه بیان داشت که خود بانک‌ها با همکاری بانک مرکزی، تا پیش از پایان سال کارگروهی برای شناسایی و رفع مشکلات درونی نظام بانکی تشکیل دهند تا با بازنگری مقررات بانکی به رفع تعارض‌ها، ایجاد شفافیت و تسهیل مسیر فعالیت‌های بانکی در زمینه ارتباط مردم و تولیدکنندگان با بانک‌ها اقدام کنند.

رئیسی گفت: تجربه و دانش مدیران بانکی سرمایه‌ای ارزشمند است که به ایجاد تحول واقعی در نظام بانکی کمک می‌کند. مدیران بانکی همچنین باید ریسک‌پذیر و مسئولیت‌پذیر باشند و مدیری که شجاعت نداشته باشد، نمی‌تواند مجری خوبی برای سیاست‌های تحولی باشد. رئیس جمهور، سرمایه گذاری و ایجاد بنگاه‌های اقتصادی از سوی بانک‌ها را امری مفید، اما بنگاهداری را مضر عنوان کرد.

در این جلسه، مدیران عامل بانک‌های خصوصی، از برخی از مشکلات، چالش‌ها و روند‌های تضعیف کننده نظام پولی- بانکی و بانکداری کشور صحبت نموده و راهکار‌های بدیل برای کاهش مشکلات را ارایه نمودند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، تاریخ انتشار:۲۷ دی ۱۴۰۰، کدخبر:۱۳۳۹۶۷، www.president.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
رئیسی دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین