پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۶۵۶
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
رئیس سازمان بهزیستی کشور در حکمی محمد نصیری را به سمت «سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی» این سازمان منصوب کرد.
شعار سال: علی محمـد قادری، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در حکمی محمد نصیری را به سمت «سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی» منصوب کرد.

متن این حکم به شرح ذیل است.

بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای محمد نصیری

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی» منصوب می‌گردید.

با توجه به وظایف قانونی سازمان مبنی بر تولی گری آسیب‌های اجتماعی، توسعه و گسترش برنامه‌های تامین رفاه اجتماعی، ساماندهی، حمایت و توانمندسازی گروه‌های هدف سازمان اعم از کودکان، زنان سرپرست خانوار، آسیب دیدگان اجتماعی و یا افراد در معرض آسیب، انتظار می ‏رود با روحیه جهادی و تلاش مستمر و استفاده از تمامی ظرفیت‏ها و امکانات موجود، موجبات تسهیل و تقویت فرآیند خدمت ‏رسانی هدفمند به افراد دارای معلولیت، مددجویان و انتفاع هر چه بیشتر جامعه هدف را فراهم نمایید.

توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند منان و در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) مسألت می ‏نمایم.

همچنین معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در حکمی علیرضا انجلاسی را به سمت «مشاور و مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور» منصوب کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰، کدخبر: ۲۶۴۵۴۵۴، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین