پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۷۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
در برخی استان ها بیش از 600 میلیون دلار سرمایه گذاری توسط ایرانیان مقیم خارج از کشور صورت گرفته است.
شعارسال: سید جواد قوام شهیدی در نشست هم اندیشی البرزی های مقیم خارج از کشور و سرمایه گذاران داخلی و خارجی که بعد از ظهر سه شنبه در محل اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، گفت: ایرانیان خارج از کشور سرمایه هایی هستند که ظرفیت های آنها خارج از مرزها مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در سفرهای استانی رییس جمهوری در جلساتی که با این افراد ارزشمند برگزار شده، خروجی های مثبتی حاصل شده است.

وی افزود: برجام نگاه دنیا را به ایران تغییر داده و فضای مناسبی برای رونق اقتصادی و سرمایه گذاری های داخلی و خارجی فراهم کرده است.

این مسئول اضافه کرد: کشور اکنون از بن بست های متعددی خارج شده و هیات های خارجی بستر امنی را برای سرمایه گذاری یافته و سفرهای بسیاری را به نقاط مختلف کشور داشته اند.

وی گفت: به گزارش صندوق بین المللی پول نوید باز شدن درهای بسته به روی کشور به گوش می رسد و افق مثبتی دیده می شود.

قوام شهیدی افزود: در چشم انداز ترسیم شده توسط سازمان های معتبر جهانی در دو دهه آینده با رشد پر شتاب بیش از 6.5 درصد پیش بینی شده و بستر ایجاد 8 میلیون شغل جدید فراهم خواهد شد.

وی عنوان کرد: موضوع ایرانیان مقیم خارج از کشور استان ها در سه محور علمی و نوآوری، سرمایه گذاری و مساعدت های مالی و مشارکت در طرح های و تکنولوژی روز دنیا دنبال می شود.

این مسئول گفت: اکنون کانال امنی برای تضمین اصل و سود سرمایه گذاری ها در داخل کشور مهیا شده بنابراین در این رابطه جای نگرانی وجود ندارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: سه شنبه 25 آبان 1395، کدخبر: 82309708 (5670171)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین